Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Opgepast, dit is enkel voor android toestellen.
Je zult het ongetwijfeld al meegemaakt hebben dat je een liedje herkent, maar er op geen 100 jaar kan opkomen wie het is of wat de titel is, wel met Shazam is het een fluitje van een cent. Je laat je gsm luisteren en na een paar seconden trilt je gsm dat hij het al gevonden heeft. Je krijgt dan ook de biografie van de groep of zanger(es) te lezen, op welke cd of lp het te vinden is en je kan het ook nog eens beluisteren vanuit Shazam ook met videobeelden indien je dat wenst. Ik gebruik het al enkele jaren en hij heeft nog maar 1 keer iets niet gevonden en nog geen enkele keer heeft hij het verkeerd voor gehad en ik gebruik het vrij regelmatig. Je kan dan ook als je een liedje geshazamd hebt delen op je facebook of twitter of doormailen. Het is een heel uitgebreid programma. Het enige nadeel vind ik is dat ze zo nu en dan eens van Shazam dan zonder dat je erom vraagt dingen met je willen delen. Maar dat doe ik meteen weg. Dus ik weet niet wat het allemaal is, het wekt mijn interesse niet.
Shazam vind je hier.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.shazam.android&hl=nl_BE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan