Sidebar en hellende

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke keer dat windows start krijg ik na een tijdje dat de sidebar opgestart is een windowtje di dit vertelt:
windows presentation foundation host has stopped working
Bekijk bijlage 477
Tot die tijd kan ik de sidebar niet gebruiken daarna gewoon wel alsof er niets aan de hand was.
Je zou zeggen:"geen probleem, dus" maar dat is wel irriterend.
help...[OPLOSSING]
Zo te zien (hier boven) heb ik wat gemist :p

Probleem is opgelost... zoal ik al dacht (in m'n vorige) een of andere gadget had wat troep in de ini file gestopt of was niet sjofel (welke weet ik nog niet maar dat kan de pret niet drukken) dus heb die ge edit en net genoeg (niet te veel) eraf gehaald zodat m'n postit's nog heel bleven en de gevreesde "windows presentation foundation" kwam niet meer opdagen (wat ik helemaal niet erg vind :p)
Deze geven in ieder geval geen problemen: Bekijk bijlage 478

Kan een slotje op... bedankt voor de hulp, hoe dan ook.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De beschrijving is goed maar kan m'n probleem niet verhelpen (mss dat ik niet goed heb gekeken, maar...)
De sidebar maakt een ini file in c:\Users\*****\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\ en daar stopt ie allerlei instellingen ook van gadgets die niet meer in gebruik zijn.
Denk dat een van die beta gadgets iets achtergelaten hebben waar de programma niet goed van wordt maar weet niet welke.
Zit niets anders op dan die deleten en kijken met een schone lei wat ie doet, ben alleen bepaalde gegevens kwijt die in de gadgets verwerkt waren.
Als ik dan nog niet van het probleem af kom, heb ik nog een botte bijl :| in de kast liggen.
Heb een grote hekel aan dat soort geintjes en al moet ik lijn per lijn in m'n register gaan deleten, zal er vanaf komen!
 
Zo te zien (hier boven) heb ik wat gemist :p

Probleem is opgelost... zoal ik al dacht (in m'n vorige) een of andere gadget had wat troep in de ini file gestopt of was niet sjofel (welke weet ik nog niet maar dat kan de pret niet drukken) dus heb die ge edit en net genoeg (niet te veel) eraf gehaald zodat m'n postit's nog heel bleven en de gevreesde "windows presentation foundation" kwam niet meer opdagen (wat ik helemaal niet erg vind :p)
Deze geven in ieder geval geen problemen: Bekijk bijlage 478

Kan een slotje op... bedankt voor de hulp, hoe dan ook.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan