Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Signal Booster 3G, 4G, WiFi

Je kent het misschien wel, je smartphone of tablet heeft net niet zo een goed ontvangst op of 2G, 3G, 4G of WIFI.
Zoals jullie wel weten is het zwakte punt van mijn Venee Apollo Lite de ontvangst op 2G en 3G. Op 4G en WIFI gaat het goed. Maar omdat ik ten alle tijden eigenlijk goede verbinding. Daar dat Vernee momenteel nog niet met een passende oplossing ben gekomen.

Ik ben dan maar zelf maar op zoek gegaan naar een passende oplossing. Ik had eigenlijk in die apps eigenlijk geen of weinig geloof. Ik dacht dat ze niets deden. Dat doen de meesten inderdaad , de meesten konden mijn euvel niet oplossen. Maar er waren er maar 2 die wel iets deden. Die ene deed iets, maar veel te weinig om goed te noemen en vernoem ik hem ook maar niet. Hoe ze aan al die sterren komen is mij echt onduidelijk, maar degene die ik hier post heeft eigenlijk 4,7 van de 5 sterren, dus zijn er heel veel mensen zoals ik super tevreden over deze app. Waarom deze app dan niet meteen te vinden is als je op signaal booster of dergelijke zoekt is mij ook onduidelijk. Maar daar ben ik dan voor jullie natuurlijk.

Signal Booster 3G, 4G, WIFI boost gewoonweg alles, ook 2G. hoe hij te werk gaat is onduidelijk, ze schrijven in een slecht vertaalt Nederlands dat ze de instellingen naar de beste instellingen zetten in je telefoon, In ieder geval voor mijn telefoon werkt het perfect. Ik heb precies een heel andere telefoon in mijn handen. Het mobiele internet gaat een pak sneller, smoother als voorheen, ook op 4G wat voorheen al goed werkte, werkt nu ook iets beter.

Signal Booster 3G, 4G, WIFI kan je hier vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan