Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Kan er mij iemand zeggen hoe ik mijn site kan vergroten,komt er altijd in het klein op

Window 10 pc home premium

Groetjes Jos~
 
Moeilijk te zeggen, ligt er ook een beetje aan hoe je de site gemaakt hebt. Als dit vanuit een bepaalde template is gemaakt die klein is, zal je veel aanpassingen moeten gaan doen en behoorlijk wat kennis van html moeten hebben. Of als het in een andere taal gemaakt is van bijvoorbeeld php of asp
Geef het linkje eens.
 
Hangt ook af met welke browser je surft natuurlijk. Ik surf met Chrome browser en daar kan je iedere site appart die in je favorieten staan natuurlijk opslaan in de grote die jij wenst. Ik heb pctust op 100% staan, FB heb ik op 125% staan BV. Dat is zo ingegeven en daar hoef ik niets meer aan te veranderen, iedere keer opnieuw staat dat zo, en dat kan je heel gemakkelijk instellen per site die in je favorieten staat.
 
welke browzer gebruik je sloeberkejos in IE en Edge kan je het zo aanpassen zie plaatje

10Knipsel.JPG
 
oke er is nog een tussenstap die je eens kan proberen

klik als je venster op klein staat opnieuw zoals vorige keer boven in de balk rechtsklik en kies vorig formaat
01Knipsel.JPG
open dan dit schermpje nog eens en kies formaat wijzigen
02Knipsel.JPG

dan krijg je een blokje om de muis te bewegen ga daarmee naar de rechter benedenhoek en sleep je scherm naar de juiste grote

03Knipsel.JPG

open dan weer dit schermpje en kies dan maximaliseren

als het dan niet werkt zal het wachten zijn op een van de mannen die er meer over weten(y)
 
Als je dan met je cursor je pagina in de linker bovenhoek zet, kan je doen door je cursor in de bovenste rand te klikken en te houden, dan kan je je pagina schuiven.
Eens die helemaal links boven staat laat je je linker muisknop los en kan je je cursor weer los bewegen, dan ga je naar de rechter onderste hoek van je pagina, dan gaat je cursor veranderen in 2 diagonale pijltjes , terug je linker muisknop ingedrukt houden en helmaal naar rechts onder schuiven. Dan heb je je pagina helemaal groot en komt die de volgend keer ook weer er zo groot op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan