Sitecom PCMIA 10/100Base FastEthernet PC CARD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Mijn schoonzoon wil zijn laptop verkopen en vroeg mij alles opnieuw in te stellen.
Windows XP geen problemen maar de laptop heeft geen LAN aansluiting. In de laptop zit een Sitecom PCMCIA 10/100Base FastEthernet PC CARD. Hij toonde mij de drivers die in een aparte map zaten volgens hem. Maar U raad het al..... Dit zijn niet de benodigde drivers.
De site van Sitecom bied ook geen soelaas. Drivers niet te vinden. Dus groot probleem.
Ik heb ook nog van Sitecom een USB verbinding. Er staat op Art. Code : LN-013. Hierbij vind je veel zaken, maar niets geeft een resultaat. De meeste leggen verbinding met Sitecom maar de pagina is niet meer te vinden en geeft een foutmelding. De andere proberen algemene driverupdaters te installeren. Dus, ook dit is niet meer terug te vinden.
Iemand die toch een werkende driver heeft voor XP?

2 verbindingen mogelijk. Beide van Sitecom.
Voorkeur voor de Sitecom PCMCIA 10/100Base FastEthernet PC CARD
Als alternatief : De LN-013 van Sitecom. Dit is een USB verbinding. In feite niet interessant want de laptop heeft maar 1 USB. Maar is natuurlijk beter dan niets.

Wie kan me uit de nood helpen?
 
Wat is de artikel code van dat kaartje, dat kan het zoeken misschien iets makkelijker maken.
Ik heb eens gezocht op mijn servers, omdat ik vroeger in mijn oude laptop ook een sitecom pc card had.
Helaas kan ik deze drivers nergens vinden. Zal ik deze gedelete hebben toen deze laptop de kliko in ging.

Artikel code van bijvoorbeeld zijn: CN-001 of zoiets.
 
Wat is de artikel code van dat kaartje, dat kan het zoeken misschien iets makkelijker maken.
Ik heb eens gezocht op mijn servers, omdat ik vroeger in mijn oude laptop ook een sitecom pc card had.
Helaas kan ik deze drivers nergens vinden. Zal ik deze gedelete hebben toen deze laptop de kliko in ging.

Artikel code van bijvoorbeeld zijn: CN-001 of zoiets.

Denk dat het LNA-100N2 is. Ik heb die driver maar hij werkt niet.
op de PCMCIA kaar staat behalve het serienummer (S/N : 01071900267) ook nog P/N: SITE112010.
In barcode dan nog 716502000081 verder geen vermelding behalve Sitecom 10/100Base FastEthernet PC CARD 10/100MBPS
 
Denk dat het LNA-100N2 is. Ik heb die driver maar hij werkt niet.
op de PCMCIA kaar staat behalve het serienummer (S/N : 01071900267) ook nog P/N: SITE112010.
In barcode dan nog 716502000081 verder geen vermelding behalve Sitecom 10/100Base FastEthernet PC CARD 10/100MBPS

Ziet hij er zo uit

sitecom_network_cardbus_pc_card_10100.jpg
 
Denk dat het LNA-100N2 is. Ik heb die driver maar hij werkt niet.
op de PCMCIA kaar staat behalve het serienummer (S/N : 01071900267) ook nog P/N: SITE112010.
In barcode dan nog 716502000081 verder geen vermelding behalve Sitecom 10/100Base FastEthernet PC CARD 10/100MBPS

Support Information:
: Device Type:
Network Adapter
: Manufacturer:
Sitecom
: Model:
Fast Ethernet PC card 10/100Base
: Interface:
PCMCIA
: Operating System:
Windows XP Professional
: Age of Device:
Not specified
: FCCID:
P/N Site112010 - S/N 00102500271

: This card worked with Win98 millennium, but after XP Pro was installed this card is not working anymore ( driver problem. Do I need to buy a new card or is their a sollution?
: Thx

geen xp-driver te vinden?

Gebruik maken van een Power USB-hub om het aantal poorten te vergroten van de laptop?

bekijk ook es:

http://www.sitecom.com/nl/network-usb-adapter/ln-030/p/73
 
Laatst bewerkt:
Support Information:
: Device Type:
Network Adapter
: Manufacturer:
Sitecom
: Model:
Fast Ethernet PC card 10/100Base
: Interface:
PCMCIA
: Operating System:
Windows XP Professional
: Age of Device:
Not specified
: FCCID:
P/N Site112010 - S/N 00102500271

: This card worked with Win98 millennium, but after XP Pro was installed this card is not working anymore ( driver problem. Do I need to buy a new card or is their a sollution?
: Thx

geen xp-driver te vinden?

Gebruik maken van een Power USB-hub om het aantal poorten te vergroten van de laptop?

bekijk ook es:

Sitecom - LN-030 - Network USB Adapter

Klopt niet helemaal. Tot deze morgen werkte deze perfect met XP. Mijn schoonzoon beweerde dat in die map met de map Sitecom, de juiste driver zat. Heb die map behouden, maar was toch de verkeerde driver.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan