Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Technisat SkyStar USB 2 sat receiver , de systeemvereisten zijn windows XP of Vista , ik wil de receiver aansluiten op mijn laptop.
Maar dit gaat niet omdat mijn laptop uitgerust is met Windows 7 64-bit.
Kan er iemand mij helpen a.u.b.?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kun je de Setup.exe niet uitvoeren in de Compabiliteits modus van xp sp3 of vista
is nogthans ook geschikt voor de win7

INFO PDF

support : 0.14€/minuut +49 (0) 180 – 5005 907
 
Ik heb de CD-ROM ingevoerd en automatische Set-Up geselecteerd , het probleem is dat mijn laptop mijn SkyStar , na aansluiting van de USB-poort , niet herkend.
Mijn laptop probeert het stuurprogramma te installeren , maar slaagt er niet in.
 
je mag het automatichs opstarten niet laten gebeuren ....van deze cd ...
deze dien je te stoppen ...
via computer dan de drive aanklikken en de setup.exe uitvoeren als administrator , daarna indien nodig de compabiliteits modus instellen op xp of vista ( alhoewel deze ook voor de win7 is )

ik denk zelfs dat indien je de cd niet moest gebruiken en je sluit de reciever aan en je herstart je systeem dat windows zelf de nodige driver zal ophalen ...
ik ben nu de ganze tijd op meerdere site's aan het zoeken geweest nergens word er de win7 driver vermeld , maar wel word er dus beweerd dat deze ook op de windows7 dient te werken
 
wat heeft nu uiteindelijk de doorslag gegeven ...
het zou voor anderen ook een hulp zijn mocht je dit hier neer schrijven ...
 
Ben naar apparatenbeheer gegaan , daar stond er niet herkend apparaat , dan heb ik rechtermuisklik gedaan , stuurprogramma's on line geklikt en dan werd me voorgesteld om de technisat skystar USB2 te downloaden qtex.
 
dank je ...dus in feite komt het er op neer dat je de bijgeleverde cd niet diende te gebruiken ...
de driver werd door Windows zelf opgehaald ..!
 
bij windows 7 word automatisch drivers geinstalleerd zodra je een apperaat in een usb poort steekt.bij apperaatbeheer kan je stuurprogramma,s bijwerken dan word dat automatisch online naar gezocht en gedownload.in sommige gevallen lukt het niet en moet je gaan zoeken op de site van de fabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan