Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Ik krijg de slaapstand van mijn xp niet meer afgezet na het herinstalleren.
Dus na het formatteren en herinstalleren van Windows XP, valt na verloop van tijd (+ 20min.) het beeld weg en verschijnt het Windows-XP-logo al dansend over mijn scherm.
Indien je met de muis beweegt kom je terecht bij het inlogscherm van de verschillende gebruikers.
Ik heb reeds bij energiebeheer de volgende instellingen gedaan:
- energiebeheerschema: altijd aan.
- Beeldscherm uitschakelen: nooit
- vaste schijven uitschakelen: nooit
- systeem op stand-by: nooit
- Als ik de slaapknop van mijn computer indruk: mij vragen wat er moet gebeuren.

Wat ben ik nog vergeten voor dit euvel op te lossen??? :rant:

'k Vind dit wreed ambetant, maar hoe los ik dit nu weer op (onpl)

Alvast bedank voor de getoonde interesse!!!(vr)[OPLOSSING]
Dit is eerder "Schermbeveiliging".

Start - Configuratiescherm - Beeldscherm - tabblad Schermbeveiliging - Schermbeveiliging op "Geen" zetten - OK
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik krijg de slaapstand van mijn xp niet meer afgezet na het herinstalleren.
Dus na het formatteren en herinstalleren van Windows XP, valt na verloop van tijd (+ 20min.) het beeld weg en verschijnt het Windows-XP-logo al dansend over mijn scherm.

Dit is eerder "Schermbeveiliging".

Start - Configuratiescherm - Beeldscherm - tabblad Schermbeveiliging - Schermbeveiliging op "Geen" zetten - OK
 
Dit is eerder "Schermbeveiliging".

Start - Configuratiescherm - Beeldscherm - tabblad Schermbeveiliging - Schermbeveiliging op "Geen" zetten - OK

Daar zou je best eens gelijk in kunnen krijgen!
Maar als ik deze ( Start - Configuratiescherm - Beeldscherm - tabblad Schermbeveiliging - Schermbeveiliging) kies krijg ik "er kunnen voor deze schermbeveiliging geen opties worden ingesteld."
Waarschijnlijk moet ik de juiste drivers...
Ik heb echter geen uitroeptekens bij het apparatenbeheer, maar wel weinig keuzemogelijkheden bij het instellen van mijn kleurenkwaliteit...
Scherm of schermkaart, ik zal er effi moeten achter zoeken...
Ik heb in ieder geval de schermbeveiliging op 120 minuten gezet, dat zou al resultaat moeten geven!

THX

P.s.: Opgelost, ik moest niet op instellingen kijken, maar instellen, heb dat dus gedaan!!!
Dit zou opgelost moeten zijn, dankzij J.W.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan