Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje

Gast
Tot enkele dagen geleden gebruikte ik in vista soms de Sluimerstand (als mijn computer bevoorbeeld maar voor twee uur moest uitgeschakeld worden.)
Ik wou de computer eens opruimen en ik deed een schijfopruiming toen ik kon kiezen wat ik wel en niet wou verwijderen en ik vinkte Sluimerbestanden AAN. Sindsdien kan ik niet meer kiezen om de computer af te sluiten met sluimerstand.

Weet iemand een oplossing?[OPLOSSING]
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kzal eens doen straks :d alleen weet ik niet juist hoe ver ik moet weerkeren zonder windows updates te verliezen.. of kan dat geen kwaad?
 
Druk op de bedanktknop aub! Het is zo een knopke me de letters B-E-D-A-N-K-T op :p
 
niet de slaapstand he het is de sluimerstand die weg is

systeemherstel is niet gelukt
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA

nee :p

is nog nie opgelost :d

al zou ik liever gehad hebben van wel :p

iemand een oplossing? anders doe ik is wak zowiezo van zin ben, volledig pc formatteren naar tbegin :)
 
Uw vista gewoon opnieuw installeren, bij installatie update aanwijzen.
Deze zal uw versie opnieuw zoals standaard installeren.
of probeer dit commando : Ga naar "Start" -> "Uitvoeren" -> en typ SFC /SCANNOW
met uw vista dvd.
 
Uw vista gewoon opnieuw installeren, bij installatie update aanwijzen.
Deze zal uw versie opnieuw zoals standaard installeren.
of probeer dit commando : Ga naar "Start" -> "Uitvoeren" -> en typ SFC /SCANNOW
met uw vista dvd.

ik heb geen vista dvd e :p
voor de herinstallatie zou ik de herstelpartitie van HP gebruiken die werd aangemaakt toen ik de computer voor de eerste keer opstarte toen hij nieuw was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan