smart error sata hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Nu ik heb 1 schijf van 1 tb in computer zitten (sata) en deze is aangesloten op slot 1 van moederbord.
Nu heb ik een schijf van 1 tb ( sata) bijgestoken en deze aangesloten in slot 2.
De schijf is helemaal geformatteerd, als ik dan de computer herstart dan komen de 2 schijven er op, met elke de grote enzo..
Maar op de 2 de schijf staat smart error. Nu als ik met computer begin te werken gaat alles goed maar als ik bestanden wil open op de 2 de schijf duur het lang voor deze open of komt de verkenner van te zitten.

Wie heeft er weet van dit probleem ?
 
Zoals je zelf reeds vermeld, die tool kan enkel een diagnose stellen en een foutcode teruggeven welke je kan gebruiken om de schijf RMA terug te sturen. Indien ze nog binnen garantie is uiteraard. Ik zou dat zeker eens checken, al zal die kans klein zijn bij die reeks vermoed ik...
RMA procedure van WD is zeer goed, snel en eenvoudig voor eindgebruikers.
 
Ivan, probeer eens de schijf extern aan te sluiten. Heb dat probleem ook eens meegemaakt en dat lukte dan om de data via een exteren aansluiting af te halen. Na herformateren schijf werkte ze weer normaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan