Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
In Julie jongstleden schijnt het dat ik een factuur uit het oog was verloren, en inderdaad, ik kreeg in Augustus een factuur waarop 2x exact hetzelfde bedrag stond vermeld.
Ikke 1x dat bedrag betaald, fout dus.
Nu heb ik de factuur van September niet ontvangen, misschien in de verkeerde postbus gevallen? ik heb ook net buiten het seizoen af en toe post die voor iemand anders bestemd is in de bus.
Een herinnering werd verstuurd op 15 Augustus. Op 17 Augustus kreeg ik om 21.50 plots geen signaal meer door, geen internet, geen telefoon meer.
Oorzaak was natuurlijk administratief.
Waarom sturen ze niet een 2de herinnering voor die factuur van Juli jongstleden, waarom geen aangetekend schrijven zodat ze WETEN dat ik hun schrijven ontvangen heb?.

Goed, ik heb gebeld met de gsm (anders naar een telefooncel lopen soms?) naar de klantendienst.Tegen die dame gezegd dat ik volledig uit de lucht viel. Ik wist helemaal van niets. Wel heb ik mijn modem gereset, een andere modem geprobeerd.... en nu mijn modem opnieuw moeten beveiligen. Een hele miserie dus, enkel door gebrekkige communicatie.

Dan maar onmiddelijk naar de bank gesneld en de betaling via het loket laten uitvoeren vergezeld van een fax als bewijs van betaling. Gisteravond laat hat ik al terug signaal. Dat gaat gelukkig ook snel bij deze firma. Ook gaat het surfen nu op het eerste zicht vlotter dus er is ook nog een goede kant aan dit verhaal.
Toch ben in niet echt tevreden met hun snelle knippen van mijn signaal. Ik ga dan mar terug via domicilliering betalen, dit formulier is ook gisteren aangevraagd. Je kan in Aalst niet echt meer rekenen op de post. Dat is al zo sinds ik op mijn huidige adres woon. In deze straat heb ik nooit anders geweten.
 
Ze zijn wel heel vlug met afsluiten.
Snel voor afsluiten en snel voor je weer internet te geven.
 
Laatst bewerkt:
Door onenigheid met euphonynet vroeger heb ik daar ook nog wat openstaan. De oorzaak zal daar wel te zoeken zijn denk ik. Maar euphonynet was in de fout, anders hadden ze al lang naar hun centen gevraagd. Ik ben al 6 maand veranderd van provider.Het is ook de schuld van te vroege eerste facturatie, gevolgd door 2x foutieve facturatie bij euphonynet dat ik de domicilie toen had stopgezet.
Heeft iemand een idee hoelang dergelijke gegevens worden bijgehouden bij de providers?
Waar ze geen recht op hebben volgens hun eigen contract ben ik niet van plan te geven maar ik wil nu wel eindelijk eens weten wanneer ik terug een zuivere naam ga hebben.
 
Denk zolang ze het zelf niet toegeven in fout te zijn, je eeuwig op die lijst blijft staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan