Software navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

RamonP

Gast
Weet er iemand met welke software ik een navigatie CD kan kopieren.
Alvast bedankt, Patrick.
 
CloneCD van Slysoft, bestaat ook voor DVD-uitvoering. Probleem is de beveiliging moet mee gekopieerd worden als die aanwezig is uiteraard! Clonen = 1 op 1 dupliceren.
 
heb voor mijn peugeot 807(2004)
opel vivaro(2004)
opel vivaro (2007)
alles op mijn pc gezet en op cd's gecopieerd(heel europa)
nu rijd ik altijd met mijn gecopieerde cd's

dit heb ik gedaan toen mijn cd voor frankrijk stuk was(kras erop) en toen een nieuwe heb moeten kopen(120 euro)wat ik een dure grap vond ....

want eigenlijk zouden ze je een nieuwe moeten geven daar je voor de rechten op het gebruik van hun software betaald en niet voor de cd.....lees maar de kleine lettertjes
maar ja een kleine garnaal tegen zo'n firma............


toen heb ik geprobeerd alles op mijn pc te zetten en van daaruit de software op cd te branden...met succes(voor alle drie de verschillende types software)

ik heb het nog niet geprobeerd met mijn nieuwe opel vectra(2008)
dat is een dvd,...en die blijft er toch altijd insteken
maar voor de leut ga ik me er ne keer mee bezig houden

en weet...waar een wil is ....
obama zou zeggen.....yes we can!!!....lol
 
Weet er iemand met welke software ik een navigatie CD kan kopieren.
Alvast bedankt, Patrick.
Het beste program om CD of DVD te kopiëren met beveiliging (enkel voor programs) is voor mij ultraiso en daarna nero gebruiken om het af te werken.
In het heel kort uitgelegd:
In UltraISO:
Greedschap  Maak een CD / DVD image.
En tijdens het maken bij de instellingen kies je voor Nero.
En dan heb je een ISO Bestand gemaakt
En verder met Nero:
Gewoon op dat iso bestand dat je juist gemaakt hebt in uw windowsverkenner (waar je uw iso-bestand hebt opgeslagen) er op dubbel klikken en uw nero begint van zelf te werken wel niet vergeten een CD-R of DVD-R in uw schrijver te leggen.
Zo heb je alles gekopieerd wat er op die CD of DVD staat. Wat ik vroeger niet kon kopiëren met nero alleen dan maakte ik gebruik van die ultraiso en dan werkte voor mij super goed en dus alles goed gelukt.
En van horen vertellen , zelf nog niet geprobeerd zo heb je alles gekopieerd van een originele CD van windows XP.

Info programs:
UltraISO: http://www.ezbsystems.com/ultraiso/
Nero: http://www.nero.com/eng/nero9-introduction.html



Groetjes van
Robert
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan