Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi
mijn dochter kan met haar laptop ineens niet meer op bepaalde sites ze krijgt dan melding over cookies toestaan maar dat heetf ze al gadaan zegt ze
wat kan de oorzaak zijn????
 
Klik op 'Extra' en kies 'Internet-opties'.
Klik op de tab 'Privacy'.
Klik op de knop 'Standaard' (of schuif de indicator omlaag tot "Normaal") bij "Instellingen".
Klik op 'OK'.
 
sommige internet paginas laden niet

sommige internet paginas laden niet

had ik al geprobeerd
bij sommige sites geeft hij op geen internet verbinding terwijl die er wel is
en bij messinger krijg ik de mail niet open krijg dan melding over kookies accepteren
maar die instellingen staan al goed
 
sommige internet paginas laden niet

sommige internet paginas laden niet

daar heb ik ook al aan gedacht maar er zitten 2 profielen op voor draadloos internet thuis en kot
Thuis doet alles het gewoon en op het kot doen zommige paginas het niet en andere doen het wel
voor systeemherstel heb ik teveel moeite gehad omverbinding te krijgen met het netwerk op het kot en ik ben bang als ik een systeemherstel doe dat ik die instellingen van het kot ook kwijt ben
 
Mogelijk, moet je de instellingen voor't kot even aanpassen.
Beveiliging en dan vertrouwde sites instellen, nadien ook even kijken bij websites met beperkte toegang. Soms worden bepaalde sites gebannen, als men op kot een gemeenschappelijk internet gebruikt van unif.
 
sommige internet paginas laden niet

sommige internet paginas laden niet

instellingen na gekeken en aangepast maar heeft niet geholpen op kot staat een dlink van telenet thuis sweex adsl kan het daar mee temaken hebben of router houdt verschillende sites tegen zou dat ook kunnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan