Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een nieuwe laptop. Hier heb ik nog niets op geinstalleerd, enkel een internetbeveiliging en de voorafingestelde Outlook 2010 geldig voor 30 dagen én Microsoft Office die ook geldig was voor 30 dagen heb ik vervangen door een licentie die ik had van vroeger, ook Outlook 2010 en Office 2010, eerst heb ik de trialversies verwijderd.

Nu gebeurt het dat ofwel Windows verkenner, Internet Explorer 9, Outlook 2010 crasht.

Dat is zéér vervelend en zo verwacht men niet van iets nieuws...en geraak een beetje ontgoocheld, het toestel heb ik op 6 september 2012 aangeschaft...

Er wordt dan volgende mededeling gegeven: "Windows verkenner werkt niet meer en wordt afgesloten", hetzelfde voor Internet Explorer en voor Outlook.

Het besturingssysteem is uiteraard Windows 7 (Home Premium-64 bits)
De computer is een Asus van het type K95V.

Zou iemand raad kunnen geven, ik heb al veel gegoogeld, maar niets maakt me wijzer:shame:

Dank bij voorbaat ;)
 
Fouten nakijken en even hier posten wat er in de Windows Logboek staat.
Start - Zoeken- event -> Event Viewer (dit dus opstarten)

Dan naar Software en Systeem kijken welke fouten deze geeft op tijdstippen van zulke "crash".

Mogelijk heb je een defect geheugenmodule...
 
Fouten nakijken en even hier posten wat er in de Windows Logboek staat.
Start - Zoeken- event -> Event Viewer (dit dus opstarten)

Dan naar Software en Systeem kijken welke fouten deze geeft op tijdstippen van zulke "crash".

Mogelijk heb je een defect geheugenmodule...

Het probleem is dat er geen fouten worden weergegeven....alles schijnt zogezegd OK te zijn.....bij vorige computers had ik wel eens dat IE9 crashte, maar nooit Outlook of verkenner...
 
je zei
hier heb ik niets op geinstalleerd enkel een internet beveiliging
mag ik er van uitgaan dat je de aanwezige trial versie van de voorgeinstalleerde antivirus suite ( waarschijnlijk kapresky) eerst heb verwijderdt..
indien deze er nog op aanwezig is dan zouw je best deze eerst eens verwijderen (er mag maar 1 antivirus actief zijn ...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan