Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ken dit tool zelf niet ....volgens de beschrijving kan deze je muziek verzameling beheren .
het tool dat ik je wil voorstellen is gratis in gebruik en noemt zich " Helium Music Manager "

beschrijving van dit tool ...

Helium Music Manager is een handige tool voor het beheren, repareren, bewerken en afspelen van je muziekverzameling.
Deze tool ondersteunt onder andere de formaten MP3, MP4, FLAC, Ogg en WMA alsmede ook audio-cd’s, lp’s en cassettes.
Je kunt bestanden automatisch laten hernoemen zodat je muziekverzameling overzichtelijker wordt, beschadigde MP3’s repareren en bestanden naar verschillende formaten converteren.
Het afspelen van muziek kan worden gekoppeld aan Last.fm en Shoutcast en via MSN zien je vrienden naar welke muziek je luistert.
Verder is Helium Music Manager erg geschikt voor het bewerken, aan te vullen of het juist verwijderen van de tags.
Is dat eenmaal gebeurd, dan is het kinderspel om specifieke muziek terug te vinden, hoe groot je verzameling ook is.

download de Helium Music Manager vanaf hier ..

de orginele download locatie vind je hier : Bron
 
Hallo,

Ik zelf gebruik naar volle tevredenheid "MusicBee".......is tevens mijn Jukebox!
Als je muziekbestanden al een tag hebben...komen ze in de lijst op alfabet.
Hebben ze nog geen tag dan kan je binnen het programma de tag laten opsporen via het internet.
Is de tag niet te vinden? Ook eenvoudig om ze zelf te maken.

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan