Spellen spelen traag en hakkerig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo.
Windows xp opnieuw geinstalleerd+sp3.(omdat ik dacht dat een bestand een virus was maar dat was dus iets voor windows op te starten)stom stom...
Alle updates opnieuw erop gezet.
Voorheen kon ik alle spellen spelen zonder hakkerig beeld en dat is nu niet meer het geval.
Videokaart =G force FX 5500 256mb directx9
ADM Sempron(tm)Processor3000+
Hoe krijg ik dit nu weer voor elkaar.
Heb al een driver geinstalleerd voor videokaart maar was de verkeerde.
Hopelijk denkt er iemand even voor me mee.
Catharina.
 
Ik heb bij de herinstallatie de cd gforce FX 5500 weer geinstalleerd en die staat er nu nog op, en wat jij zegt heb ik vanmiddag gedownload gforce 175.19 maar ben toch een beetje voorzichtig geworden.
Kan ik deze dan gewoon over de oude heen installeren?
Alvast bedankt.
Catharina
 
ja hoor, die zal gewoon vervangen worden. Dit is wel voor een 32-bit versie van xp (ik neem aan dat je de 32 bit hebt).
Als je de 64-bit hebt moet je wel een andere nemen.
 
Je hebt dan een format gedaan.
Kijk eens bij configuratiescherm/systeem/apparaatbeheer of er daar geen gele ? staan.

En over welke spellen heb je het ? op internet/pc of eigen dvd spel ?
 
Laatst bewerkt:
Verkeerde drivers kunnen soms je systeem immuniseren. Er zijn driver-programma's legio, maar die gaan soms te ver in hun detectie en raden je verkeerde downloads aan. Beter kan je terecht op de officiële site van de fabrikant.

In jou geval zou ik een systeemherstel uitvoeren tot voordat je pc vertraagde ( run-->cmd:%systemroot%\system32\restore\rstrui.exe ) , dan een nieuw herstelpunt maken zodat je daar zo nodig exact weer naartoe kan, en de driver installeren die ik voor je uploadde HIER. ik heb er een zelfinstallerend bestand van gemaakt, het is de laatste firmwarebuild (93.81 forceware) voor xp/2000. gewoon uitpakken, aanklikken, en klaar is kees :p

Laat je nog weten of dit voor jou de juiste oplossing is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan