Status
Niet open voor verdere reacties.
spotnet werkte perfect tot dat mijn computer vast liep en de computer niet af kon sluiten en gelijk af moest zetten, toen ik de computer opnieuw opstarten en spotnet wilde openen gaf deze de volgende foutmelding:
Mainwindow loaded: Code 5: kan het configuratie systeem niet initialiseren:

Ik krijg spotnet niet meer goed, blijft deze foutmelding geven,

mijn vraag is: wat moet ik nu doen, graag een antwoord terug aub...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Code 5

Code 5

bedankt voor u bericht.

maar het systeem terug zetten kon helaas niet bij mij, ik heb windows 7 en dit niet gebruikt...het systeem kon alleen vandaag terug gezet worden, is er misschien een andere optie...
 
gewoon spotnet deinstalleren he en de map in programfiles verwijderen ook in program data de map verwijderen dan spotnet gewoon terug installeren opgelet programdata is een verborgenmap dus even deze zichbaar maken veronstel dat je weet hoe
 
ja maar ccleaner verwijderd de map niet he en daar staat gewoonlijk nog iets in he
dus ik zeg eerst de map in progfiles verwijderen en de map in progdata
daarna kun je ccleaner laten runnen deze zal de onnodige registersleutels verwijderen
je kunt ook handmatig in je register gaan kijken maar dat is te moeilijk voor sommige
laat ccleaner het maar doen
 
spotnet code 5

spotnet code 5

heb net een aantal keer geprobeerd om spotnet teinstalleren maar bleef code 5 krijgen
heb toen alles verwijderd en een nieuwe installatie gedaan .
alleen bij de c://programfiles spotnet heb ik van gemaak c:// spotnett toen was alles weer zoals het moest ging verder bij mijn al eerder geinstalleerde.probeer het maar.veel sus6
mvg makkeda(y)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan