Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi allemaal,

Ik ben Lunith en net vers op dit forum. Eerst heb ik altijd gebruik gemaakt van FTD en nu dus van Spotnet, zoals vele anderen. Ik ben een echte filmliefhebber, maar sinds Spotnet is geüpdate naar 1.7.4 krijg ik mijn database niet meer uitgebreid. Ik zie bij mijn filters telkens maar tussen de 1 of 2 posts. Heel weinig. De instellingen van Eweka staan goed in het XML-bestand en met de oude versie 1.5 en de patcher kreeg ik zo heel veel posts binnen. Helaas, noch databases die op her en der te vinden zijn met het hernoemen van het spots-bestand, of de patcher werkt nog. Zoeken in Spotnet zelf geeft helemaal geen resultaat. Zelfs films die ik gisteren heb gedownload kan ik nu niet meer vinden.Heeft iemand hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt!

Lunith
 
Laatst bewerkt:
Ja, die heb ik ook. Is inderdaad een optie. Alleen iets meer werk met het kopiëren en plakken van de links. Maar je hebt gelijk; daar krijg je tenminste alle spots te zien.
Het is zeker een alternatief. Ik vind het enkel jammer dat het niet meer direct via Spotnet kan sinds de update.

Bedankt voor je reactie!
 
Bedankt, Tuts! Ik heb alles verwijderd en een schone installatie uitgevoerd. Nu maakte Spotnet ook meteen een nieuwe database aan - wat eerst niet gebeurde - en al mijn spots zijn weer terug. Ik ben er helemaal blij mee. Nogmaals bedankt voor je tips!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan