spotnet in belgië

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vrouwke69

Gast
weet iemand of je ook in belgië spotnet kan gebruiken en zo ja hoe dan want ik krijg alleen maar foutmeldingen tegenwoordig nu ik in belgië woon en op het internet wil bij spotnet
 
zeker kun je spotnet gebruiken ...
je dient wel over de inloggegevens te beschikken van je payserver ....
zelf gebruik ik spotnet probleemloos met de inloggegevens van mijn payserver account.

welke payserver gebruik je ?
welke foutmeldingen verschijnt er ?
 
oke thanks qtex en dat ik al goed nederlands kan komt omdat ik een nederlander ben hahaha maar ik gaat eens kijken hoe dat werkt bij dat sunny payserver want snap er nog niet veel van zie alleen dat je je daar dan moet aanmelden en betalen maar hoe dan verder?
 
probeer deze eerst een week gratis uit ..
je dien je daar te registreren ... met je email adres ook dien je er een w8woord in te geven ...
het is dit email adres en het w8woord dat je dan vervolgens ook dient te gebruiken bij het aanmelden van de payserver in spotnet ...

je opent spotnet en je klikt linksboven op de tab " bewerken " vervolgens klik je verder op " provider "
in het scherm dat je dan te zien krijgt geef je de verkregen gegevens in ...
bij provider vermeld je " anders "
zoals het adres , poort, aantal verbindingen , gebruikersnaam ( email adres ) en w8woord ...
zijn de gegevens ingegeven klik je verder op "verbinden"
*het in te geven aantal verbindingen ligt aan het pakket je gebruikt !

Ashampoo_Snap_2015.08.17_18h17m20s_017_.png

Ashampoo_Snap_2015.08.17_18h18m08s_018_.png
 
In Nederland is het gebruik van een newsserver vaak bij het internet abonnement inbegrepen. Als is er dan wel een beperkte retentie tijd. en de snelheid wordt wat geknepen.
Mijn KPN ISP heeft een retentietijd van 30 dagen en kan ik gewoon gratis gebruiken.

Ik heb geen idee of dit in Belgie ook zo is. Naar mijn weten is dit bij de meeste Nederlandse ISP's zo.
 
zover het mij bekend is dit in het Belgenland stop gezet geworden om news.servers aan te bieden via een provider ...zo een 3jaar geleden is dit eens voorgelegd geweest in het Brussels parlement dacht ik en men heeft toen besloten om dit een halt toe te roepen !
 
Ik gebruik ook al jaren snelnl, maar of het momenteel de beste koop is0
Pure Usenet XXL, onbeperkte snelheid kost toch al 30 euro minder per jaar dan de snelste van snelnl, Je hebt er wel een download programma bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan