Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik kan ineens niet meer op spotnet hij zegt dat de gebruikersnaam of de wachtwoord verkeerd zijn maar ik vul het goed in hiervoor deed hij het wel goed.
Wat doe ik verkeerd?

Gr. Jan
 
er staat waarschijnlijk ook dat je limiet is bereikt voor deze maand. Als het goed is geeft je provider dit ook netjes aan. Dus gewoon geduld hebben en wachten op de nieuwe maand.
 
En waarom zou je, als je limiet (bij je provider) bereikt is, niet meer op SpotNet kunnen?????

Hier heb je gelijk in. Het downloaden zal misschien niet meer lukken als een datalimit is bereikt. Misschien dat het bijwerken van de database dan niet meer lukt, maar spotnet zal verder gewoon moeten werken.
 
Hier heb je gelijk in. Het downloaden zal misschien niet meer lukken als een datalimit is bereikt. Misschien dat het bijwerken van de database dan niet meer lukt, maar spotnet zal verder gewoon moeten werken.

Vrijdag nog gedaan. Stond op "smallband", SpotNet opgestart - alle nieuwe data werden bijgewerkt (wel traag (lachen) ) - een nzb gedownload en dan langs GrabIt beginnen downloaden (heel traag, +/- 20 KBps maar is gratis en onbeperkt ;) ) en zaterdag voormiddag nieuw volume bijgekocht.
 
De retentie zou wel wat meer mogen zijn, maar traag... Ik haalde zopas snelheden van meer als 2600 KB/s

Als ik het met mijn Payserver ( Eweka ) vergelijk, is Just4Today traag ja en er zijn maar 2 connecties mogelijk. Maar voor noodgevallen is het een aardig alternatief. En het is wat omslachtig om elke dag een andere inlog in te geven.
Maar: Be happy with it
 
Als ik het met mijn Payserver ( Eweka ) vergelijk, is Just4Today traag ja en er zijn maar 2 connecties mogelijk. Maar voor noodgevallen is het een aardig alternatief. En het is wat omslachtig om elke dag een andere inlog in te geven.
Maar: Be happy with it

Mijn downloadsnelheid van Telenet ligt is wel hoger dan 2600 KB/s, maar toch is deze snelheid iets waarvan bijna alle ADSL-gebruikers hier in België slechts kunnen dromen.
Zelfs met "Powernews" en 10 lijnen haal je deze snelheid merendeels niet!

Met Eweka haal je natuurlijk hogere snelheden (als het abonnement bij uw provider dit toestaat) omdat deze payserver 50 Mbps levert.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan