Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
ben een leek in nieuws groepen enzo
maar door wa te googlen en hier op het forum te zien
dacht ik ga het ook eens testen
heb spotnet gedownload
zag dat je een nieuws server moet hebben
had gezien dat Dommel zo iets heeft
maar het lukt me niet om in te loggen
heb [FONT=Trebuchet MS, Verdana][SIZE=-1]adsl netconnect start
adres vul ik in
[/SIZE][/FONT]news.dommel.be
en het wachtwoord
maar krijg foutmelding 502 en nog wat
wat doet deze oude man verkeerd?
iemand beetje hulp
groetjes navarro
 
Just4Today toch maar weer eens uitgetest en het werkt nog steeds goed.
Maar het heeft wel bepaalde beperkingen zoals de retentietijd van 10 dagen. Dat is niet zo erg veel. Met een betaalde account is dit meestal zo'n 365 dagen.
Dit betekend dus dat alles wat 8 dagen geleden gepost is , je niet meer met Just4Today kunt downloaden en met een betaalde account wel, want hiermee kun je bijvoorbeeld postings van 10 maanden terug nog downloaden.

Ook zijn er met Just4Today maar 2 connecties mogelijk, met een betaalde account kunnen dat er bijvoorbeeld 15 zijn.

En elke dag andere inloggevens invoeren is ook niet zo handig, maar het is gratis en als je het downloaden vanuit de nieuwsgroepen eens wilt proberen dan is het toch wel het aanbevelen waard vind ik.


Daarom heb ik toch een vraag: Wat werkt er bij jou niet goed ? Zijn dit de beperkingen die ik hierboven geef ?
 
heb het nog eens geprobeerd en het brak weer af melding fout tijdens het verwerken van spots:32
heb ook die geprobeerd

news.solani.org
ook rare meldingen van nzd en server is traag probeer later nog eens
valt niks te downlaoden daar
zou het kunnen dat die just4 niet werkt omdat de minimum 4 is bij die connecties?bij spotnet
 
Dat laatste denk ik niet. Hier heb ik zojuist Just4Today nog eens zonder problemen getest op Spotnet en een download binnengehaald met Grabbit.

news.solani.org ken ik niet. Geef mee hier eens de inloggegevens van dan probeer ik dit ook eens
 
eerst nog een vraag moet ik nog iets instaleren soms zie iets van grabit?

Server: news.solani.org
navarro
wachtwoord p1p2p3p4

In spotnet zie je rechtsboven een groen pijl staan met downloaden.
Als je grabbit hebt geinstalleerd en je hebt de account gegevens ook hier ingevuld , zou dit op moeten starten en de download zou moeten beginnen. Je moet wel de nzb bestanden aangeven dat deze met grabbit opgestart moeten worden.
 
@JW zie fout in bijlage ScreenShot001.jpg
 

Ben je zeker dat uw "gebruikersnaam" correct is.
Voor zover ik kan zien is dit een emailadres.

Als uw gebruikersnaam en wachtwoord wel correct zijn, vul dan in het bovenste vak, bij "provider" eens "anders" in.
Ik denk dat de namen die in de lijst van Provider staan allemaal betrekking hebben op Nederlandse providers en u bent bij een Belgische provider aangesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan