Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik spotnet opstart krijg ik: Loadrange #6. Reader Error. De conversie is van type DBNull naar type Long is ongeldig.
Hij blijft schijnbaar op de achtergrond draaien en kan hem niet opnieuw opstarten, ook niet na taakbeheer beeindiging(komt steeds terug), en laptop uit en batterij eruit(stroom er helemaal af).
Ik krijg het niet voor elkaar. Wie kan mij helpen?
 
Heb je spotnet al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Als je het verwijderd, delete dan handmatig ook de map Spotnet uit de map ProgramData en controleer of de map Spotnet weg is in ProgramFiles.
 
De foutmelding;
LoadRange: #5 - De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld
wordt veroorzaakt als je SpotNet afsluit en weer opstart terwijl
Bijwerken tijdens opstarten aanstaat en de database NIET op Datum is gesorteerd

Zet 'Bijwerken tijdens opstarten' Uit
ofzorg dat de database (lijst met spots) op datum gesorteerd staat, voordat je spotnet afsluit.
Dit voorkomt voorlopig de foutmelding, totdat de bug in een nieuwe versie is opgelost.

(dit artikel komt uit het spotnet hulp forum) Bron
men spreek hier wel over fout #5 maar dit is te verwaarlozen !

Bekijk bijlage 9883Bekijk bijlage 9884
 
Als ik hem wil opstarten komt heel even de camera midden in het scherm en daarna de melding. Dus hij wordt niet eens meer geopend voor instellingen.
Hij blijft op de achtergrond draaien en heb van alles geprobeerd zoals je al kunt lezen.
 
Beste Spotnet is gestopt reeds 4 dagen gestopt.Ik heb ook geprobeerd en de camera bleef draaien en zocht naar naar mijn inlog gegeven......Nu is hij verdwenen
Ik hoop van u te kunnen inlichten
Gelukkig 2013
 
Dus na FTD ook einde SPOTNET??
Is er een andere goeie downloadsite?

REVO un-installar is een goeie tip geweest BEDANKT!! ik heb spotnet kunnen verwijderen en nu opnieuw erop gezet, maar heb hem nog niet werkend
 
Beste Spotnet is gestopt reeds 4 dagen gestopt.Ik heb ook geprobeerd en de camera bleef draaien en zocht naar naar mijn inlog gegeven......Nu is hij verdwenen
Ik hoop van u te kunnen inlichten
Gelukkig 2013

Spotnet is niet gestopt, dat kan zelfs niet zolang er spotters zijn en er data op usenet geplaatst wordt om te spotten.

Misschien bent u in de war met Spotplanet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan