Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Hebben spotnet, grabbit en quickpar allemaal met elkaar te maken.
Is het installeren van spotnet genoeg om dingen af te halen of moet alle 3 die programma's installeren?
Het gaat hier over afhalen van films, muziek ed.
Is er ergens een handleiding waarmee ik alles kan installeren, want blijkbaar moet je ook provider gegevens invullen heb ik al gehoord.

Greets

Ed
 
Spotnet, GrabIt en Quickpar hebben niets met elkaar te maken. Het zijn losse programma's met elk hun eigen doel. Uiteraard kun je in kombinatie met deze 3 volledige downloads binnenhalen van Usenet.

Zoals Tuts zegt is Spotnet voldoende om te kunnen downloaden van usenet.

Als je de instellingen veranderd binnen spotnet en kiest voor NZB downloaden heb je een ander programma nodig zoals bijvoorbeeld GrabIt om te kunnen downloaden en gebruik je Spotnet alleen als een soort zoekmachine.
Quickpar heb je als je volledige downloads binnen haalt niet nodig. Maar uiteraard handig om bij de hand te hebben voor het geval je het nodig hebt.
Als een download niet volledig of beschadigd is kun je met Quickpar, alleen als er reparatie bestanden zijn mee gepost de boel proberen te repareren. ( dit laatste lukt dan meestal wel )
 
dus spotnet en grabit installeren moet ik ergens instellingen gaan doen, want ik weet niet hoe die 2 programma's werken
instellingen van telenet erin zetten, poorten open zetten enz..had hier ergens gelezen over binaire nieuwsgroepen en Telenet en die moest toch een aantal instellingen doen.
heeft er niemand een klein pdf'je waar alles in uitgelegd staat, is misschien veel gevraagd maar ik ken niets van usenet!

greets

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan