sr weet niet dat het hier hoord computer gehackd

Status
Niet open voor verdere reacties.
was aan het gamen, en mijn computer werd over genomen door iemand anders. ?wat moet ik nu doen. heb zelf geen flauw id.
 
Scan om te beginnen je pc volledig met Malwarebytes anti-malware. Is gratis trouwens. Hopelijk gebruikt de hacker een gekende trojan en kan je die daarmee verwijderen.
Gebruik zowiezo een firewall op je pc, tenminste de Windows firewall aanzetten indien je geen andere ter beschikking hebt.

Tip voor je firewall; (indien de nodige kennis!!!) Gebruik de firewall manueel ipv automatisch indien zulke optie aanwezig is. dwz, stel zelf in welk programma of poort toegang heeft tot het internet. Dit vraagt wel enig inzicht maar maakt het gebruik wel een stuk veiliger.
 
Met dank aan Swake voor deze handleiding

Handleiding Malwarebytes
Voor de geïnteresseerden heb ik speciaal voor pctuts.be een handleiding gemaakt .
Waar malwarebytes downloaden, hoe installeren en hoe te gebruiken.​
paperclip.png
Bijgevoegde bestanden
 
Scan om te beginnen je pc volledig met Malwarebytes anti-malware. Is gratis trouwens. Hopelijk gebruikt de hacker een gekende trojan en kan je die daarmee verwijderen.
Gebruik zowiezo een firewall op je pc, tenminste de Windows firewall aanzetten indien je geen andere ter beschikking hebt.

Tip voor je firewall; (indien de nodige kennis!!!) Gebruik de firewall manueel ipv automatisch indien zulke optie aanwezig is. dwz, stel zelf in welk programma of poort toegang heeft tot het internet. Dit vraagt wel enig inzicht maar maakt het gebruik wel een stuk veiliger.

dank u. heb met van alles gescand,en veel verwijderd.+heb 1 antilogger er op gezet,zemana hoop dat dat helpt. nog maals bedankt voor de hulp
 
Ben wel benieuwd of dit uiteindelijk de oplossing was, dan kan hier een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan