standby in xp werk niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
ik werk met windows xp home edition. en ik zou graag mijn pc op standbay zetten maar merk dat dit niet gaat bij het afsluiten kan ik enkel afsluiten en opnieuw opstarten ik zie wel dat standbay er ook staat maar deze werkt niet. hoe kan ik dat veranderen om niet altyd mijn pc te moeten afsluiten? groetjes
 
Kijk eens in configuratiescherm / energiebeheer,als alles goed is ingesteld.
Zijn alle drivers geïnstalleerd ?
 
ben gaan kijken naar energiebeheer maar daar lijkt alles normaal? zie niets staan van standbay. welke driver bedoel je en waar kan ik die downloaden?
 
Start
- Configuratiescherm
- Systeem
- Apparaatbeheer (links bovenaan)

Kijk na of er bij een apparaat een geel vraagteken staat.

03-device-manager-audio-device-on-hda.jpg
 
ja inderdaad ben gaan kijken en daar staan vraagtekens. heb geprobeerd stuurprogramma bijwerken maar komt op de nodige software is niet gevonden? heb alle vraagtekens geprobeerd
 
okee heb het gedownload en opgeslagen in mijn documenten via winzip daar word vermeld dat deze al bestond? heb geklikt op ja op alles wat nu?
 
Start
- Configuratiescherm
- Systeem
- Apparaatbeheer (links bovenaan)

Kijk na of er bij een apparaat een geel vraagteken staat.

03-device-manager-audio-device-on-hda.jpg

Doe dit en klik rechts op geel vraagteken en neem bijwerken.
En laat zoeken in de map van de drivers dat je gedownload hebt.
 
mijn pc is een acer travelmate 7730 hardware voor die standbay knop zou hem graag in standbay zetten omdat ik het vervelend vind om hem telkens af te sluiten
 
heb de driver voor audio gedownload via acer maar het helpt geen zier? kryg er hoofdpyn van
 
Driver voor je geluid heeft niets te zien met je probleem met standby.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan