Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb Windows 7 Home Premium sp1 geherinstalleerd.De taal van deze Windows is in het Engels. Ik wilde het graag in het Nederlands en ik kwam vistalizator tegen.
Ik probeerde het daarmee en het lukte vrijwel goed. ik installeerde de Nederlandse taal en alles was in het Nederlands.
Alleen is er dit probleem... Normaal als je een taal instelt zou toch alles in diezelfde taal zijn?
Maar elke keer als ik Windows start komt er "Starting Windows" i.p.v Windows starten. Mijn Windows besturing is 64 bits.
Iemand enig idee hoe dit kan en of het op te lossen is?

Bij voorbaat dank.
 
dat is dus normaal ...het besturingssysteem is Engelstalig en vistalizator kan dus niet het besturingssysteem omzetten naar het Nederlands ...
wil jij de Windows 7 Home Premium in het Nederlands dan dien je een Nederlandstalige versie te gebruiken ...



ben je handig met de computer ...dan kun je jouw huidige Windows 7 Home Premium ook voorzien van het Nederlands taal pakket en verkrijg je tijdens de installatie de mogelijkheid om deze dus ook in het Nederlands te installeren ...je gaat dus jouw huidige Windows 7 slipstreamen ...
wil je hier omtrent meer uitleg laat je me het maar weten ...
 
Qtex,

Bedankt voor het snelle antwoordt. Goed dat dit normaal is :).
Ik kan er wel eens over nadenken om het te slipstreamen, maar eigenlijk kan het dus geen kwaad dat het zo is, want het is enkel als ik hem opstart.
Ik laat je nog wel iets weten

M.v.g
 
ok denk er maar eens over na ...

ik kan je desnoods tegen betaling een Nederlandse Windows 7Home Premium sp1 x64 bit toe sturen mocht dit je meer aanspreken ...
dan regelen we dit verder af via een pb betreffende het uitwisselen van gegevens ...

*wat ik versta onder betaling is dat jij de dvd als ook de verzendingskosten vergoed ...
 
Ach, is dit nou zo'n probleem als er Starting Windows in plaats van Windows Starten staat en na een volledige boot staat alles gewoon in het Nederlands.

Ik kan niet geloven dat een mens zich hier druk om kan maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan