Status
Niet open voor verdere reacties.

Heinz46

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Ook ik heb gereserveerd voor Win 10 (op pc), nochtans ontvang ik de updates normaal zoals voorheen ( eergisteren 32 stuks), zonder problemen. Wat mij nu overkomt is :" dat ik mijn google niet vast gezet krijg ondanks de te volgen weg zoals eerder, steeds bij het opstarten van internet krijg ik een ander account." Maar goed dit is een vraag voor een ander onderwerp.
Groetjes
 
Ik vrees, dat ik mij verkeerd heb uitgedrukt met die accounts. Wat ik bedoel is het volgende :" Ik stel mijn IE 11 in, zodanig dat ik bij het openen van internet Google opent. Neen dus telkens ik internet open, word Search geopend, overal waar ik kan instellen dat Google open moet word aangepast, als ik dan afsluit en later terug het internet open kom ik op deze . . . terecht. Misschien een beetje hulp !
Wat betreft die updates onder Win 8.1op mijn pc, hier loopt alles normaal als vanouds, ik heb ook een laptop waar Win 7 draait, daar ook alles normaal.
 
Download AdwCleaner naar het bureaublad.
Sluit alle openstaande vensters.
Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
Klik vervolgens op Verwijderen.
Klik bij AdwCleaner – Informatie op OK
je systeem dient ook herstart te worden en men zal je dit ook vragen ....
 
Beste Qtex,
Het prog Adw heb ik nog niet zolang op mijn comp geinstalleerd. Dom van mij om dit nu eens niet te gebruiken, dan had ik je niet moeten lastig vallen met mijn probleem. Idd. ik heb adw gedraaid, en uitgevoerd zoals aanbevolen, het gevolg, Alles draaid prima. Bedankt voor de oplossing en sluit deze discussie maar af.
 
fijn te horen dat het verholpen is ...
het heeft geen nut om de ADWcleaner op je pc te laten staan daar deze niet geupdate word ...bijgevolg dien je deze telkens opnieuw op te halen ...
zoals je vraagt om dit topic te sluiten , dan doen we dit maar ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan