Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
►►►Eindelijk heb ik een programma (moeten we dat nu een App noemen?) gevonden om het gesproken woord om te zetten in een tekst file: *.docx of *.txt.

VoiceBase | Store, Search and Share Recordings

50 uren spraak naar tekst gratis.

Ik moet nog eens goed nagaan hoe het werkt, maar het is een webdienst die de tekst-file via mail naar je stuurt.

Misschien zijn er alternatieven zonder beperking. Het zou me plezieren moest iemand dat ook eens bekijken. Helemaal niet dringend.

Ik heb nogal wat presentaties in Youtube of op TED die ik graag in leesbare tekst zou hebben. Voorlopig alleen in het Engels gevonden.

Bedankt voor je input op voorhand.

WW
 
Ik heb ooit eens Dragon NaturallySpeaking moeten gebruiken.
Was wel wat jaartjes geleden, ik zal eens zoeken, waarschijnlijk heb ik de licentie nog wel ergens. Mag je dan van me hebben.
 
Pick to Voice - Voice Picking and Order Fulfillment | DEMATIC North America

Voice Picking . Word gebruikt in distributiecentra. De orderpicker krijgt via hoofdtelefoon opdracht om bepaalde goederen te nemen . Moet hij 5 stuks nemen , dan telt de orderpicker mee in de microfoon.
1 , 2 , 3 ,4, 5 . Na 5 krijgt de orderpicker een nieuwe opdracht .Wat hij heeft genomen moet ook omgezet worden in tekst, bijvoorbeeld een computerscherm. Zo kan de ontvanger van de goederen controleren of het juiste produkt en juiste aantal werd geleverd .
 
Alternatieven voor Voicebase

Alternatieven voor Voicebase

Voicebase_Alternatives.jpg
 
versie 11 van Dragon NaturallySpeaking NL heb ik hier ook nog in mijn database zitten ...
dit is dus een verouderde versie want versie 13 is momenteel in gebruik ..
versie 11 werkte echter ook nog op de Windows 8.1 en zal waarschijnlijk ook op de Windows 10 werken .
 
deze die ik heb is geheel in het Nederlands te gebruiken ...
als deze de eerste keer word opgestart is er zelfs een mogelijkheid om je stem aan de computer te laten wennen ...dit laat je toe om zelfs een tekst in te spreken indien er anderen op bezoek zijn en terwijl deze dan zelf in gesprek zijn met elkaar .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan