Status
Niet open voor verdere reacties.

wimdehelpdesk

Niet meer actief
TomTom zegt geen schuld te hebben aan de vele fouten in de nieuwe Maps-dienst van Apple. De kaartenmaker levert alleen ruwe data aan en Apple maakt hier zelf zijn eigen app van.
Het Nederlandse TomTom is een van de belangrijkste dataleveranciers voor het nieuwe Apple Maps, maar het Amsterdamse bedrijf ontkent enige schuld te hebben aan de enorme hoeveelheid fouten in de nieuwe mobiele kaartendienst. Volgens TomTom zijn de problemen te wijten aan de manier waarop Apple met zijn data omgaat. Met de gegevens zelf zou niets mis zijn.
Volgens Reuters is TomTom bereid om Apple te helpen zijn problemen op te lossen. Maar TomTom Nederland ontkent dit. Een woordvoerder van de kaartenproducent laat Webwereld weten dat het bedrijf daarom geen commentaar meer geeft op deze kwestie.

TomTom wast handen in onschuld over Apple Maps | Webwereld
 
Ik heb me onlangs een originele TomTom aangeschaft en ik moet bekennen, werkt prima hoor.
 
Ik geef TomTom volledig gelijk. Ik heb een hekel aan die gasten (kom op zeg, bieden jullie na 10 jaar nog stééds niks voor linux aan), maar hun kaarten zijn gewoon goed. En Apple, tja, als je van 5 verschillende kaartaanbieders (TomTom, OSM, etc.) een mengelmoesje maakt en dat dan niet blijkt te kloppen... ;)
 
Ik heb voor noodgevallen nog een ouderwets Shell Stratenboek in de auto liggen. Dit werkt ook nog steeds prima.
Tenzij ik in een straat moet zijn die er 10 jaar geleden nog niet was.
Maar dan gebruik ik de dag ervoor Googlemaps en de printer.

Verder geen navigatiesystemen hier.
 
ik gebruik tomtom op mijn pda al jaren en ben daar zeer tevreden over als ik ergens moet zijn waar ik de weg niet ken is dat mijn beste maatje
 
ik gebruik tomtom op mijn pda al jaren en ben daar zeer tevreden over als ik ergens moet zijn waar ik de weg niet ken is dat mijn beste maatje

Ik gebruikte die ook op mijn pda, maar die pda is overleden. Een nieuwe TomTom kost minder dan een pda zonder TomTom.
 
Nokia maps zijn ook briljant! :)
Klopt, maar scherm is heel klein. Moeilijk in de auto te plaatsen. Meestal moeilijkere aansluiting voor stroom in de wagen.
En blijft altijd een telefoon.
Ik heb met Google maps een test gedaan met tablet en is niet te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan