Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
heb VIDEO_TS films op pc staan met instelbare subs
hoe kan ik die omzetten op USB in Xvid voor op tv af te spelen
het lukt me niet met HANDBRAKE en AVI NET
heb WIN7 64bit en AVI geeft foutmelding heb het in modus xp sp2 gezet
hij doet alles!maar maakt geen map aan voor output!zie afbeelding
grtjs navarro avinet.jpg
 
de tools die jij vernoemt ken ik niet ...deze heb ik dus niet in gebruik ..
het tool dat ik zelf gebruik en dit wel kan verwezenlijken is de Win AVI ALL in One convertor . ( is een betaal versie )
mocht je deze in het bezit krijgen of hebben kan ik je verder helpen ..

avi net is free ware en daar door heeft deze volgens mij ook zijn beperkingen ..!
het tool HANDBRAKE is dan weer voor de mac gebruikers ...
 
je hoeft de video_ts en de audio_ts niet om te zetten naar Xvid om deze op een usb stick te zetten ..
als het de bedoeling is om de stick in een dvd speler te koppelen om zodus langs de tv de film te bekijken ...
dan volstaat het om de video_ts te laden met het Win AVI all in one en deze recht streeks te converteren naar de usb stick in MPEG1
vervolgens sluit je de stick aan op de dvd speler en deze word dan herkend als je de dvd speler aanzet ...
zo doe ik het altijd
opmerking : als de winavi all in one de film geladen heeft klik je op advanced
klik in het optie scherm op "subtitle adjust "
zorg dat bij " Alignment " de "Bottom Center " geselecteerd staat ...
en bij " Enable Subtittles " kies je " yes " heb je de gewenste instellingen gedaan klik je ok
klik nu op " Browse" en selecteer je usb stick klik dan pas op start ..
het converteren van de video_ts naar MPEG1 gaat recht streeks naar de stick ..
als deze gedaan is kun je de film via de dvd speler bekijken op je tv
 
de usb gaat in tv zonder dvd speler!!en als de subs ingebakken zijn gebruik ik 4videosoft convetor ultimate en die films zijn altijd goed!maar kan daar geen subs selecteren!
 
nee als de subs ingebakken zijn kun je deze niet bewerken(hoeft ook niet he die zen in NL)
het zijn de films met verschillende ondertitels dat ik niet snap!
heb er eene met 21 sporen en spoor 17 is NL hoe moet ik dat doen? is ook een vts
 
dus de ham vraag is welke formaat kan de tv aan ..is dit enkel Xvid
of ook een andere formaat ...dit is een beetje expermiteren tot je het gewenste behaald heb , de win avi all in one kan meerdere formaten aan , nu denk ik zelfs dat indien jij gewoon de video-ts bestanden laat wegschrijven met dit tool naar de stick dat je dan ook de film kunt afspelen
ik ben nu zelf een video_ts bestand met het win avi all in one naar een stick aan het converteren in een dvd/vcd formaat om te testen !
 
wacht effe dit is nu weer iets anders ...
je heb dus een film met meerdere ondertitels in verwerkt ...
deze wil je dus op een stick kunnen afspelen ....maar je krijgt dus geen keuze menu om de ondertiteling te kiezen , klopt mijn vermoeden !

indien zo wil dit zeggen dat je eerst al de overige ondertitels dient te verwijderen en je behoud enkel de NL subs...
deze zet je tevens als standaard in zodat ook deze ingebakken word , echter heb je hier voor weer een andere tool nodig ...de film bewerken doe ik steeds met ConvertXtoDVDof met de AVS Video bewerker ( beiden zijn niet gratis )

wel te rusten .. zie dat het 1.00uur voorbij is .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan