super budget smartphones tot 100€

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent het wel,
Je hebt het een beetje krap en dan begeeft net je Smartphone het. Wat dan, welke zijn dan met een budget tot 100€ aan te raden? Je kan er uit vele kiezen, maar vele zijn het ook niet waard om er u geld aan uit te geven. Ik heb hier mijn top 5 eens op een rijtje gezet. Allen zijn verkrijgbaar aan - 100€. Die ene die erbij staat is de Gigaset SG270 is maar tot eind November nog in promotie aan 99€ bij Krefel, daar ga ik dan ook de link bij zetten, Alle andere kan je bij coolblue, krefel, vandenborre, enz. bestellen aan prijzen onder de 100€.

5
Wiko Sunny 3 mini

Wiko is een Frans merk dat gekend is voor Budget Smartphones.
Deze sluit het rijtje omdat hijj op Android GO draait en dat is de enige reden waarom hij er staat.
Hij blinkt anders nergens in uit. Hij geeft slechts 512MB RAM en 8 GB intern geheugen, maar voor een Android GO toestel is dit voldoende.
wiko sunny 3 mini.jpg

4
Op de vierde plaats staat eveneens een Wiko toestelletje
De wiko Jerry 3 heeft het net iets beter als de hierboven vermelde Sunny mini.
Hij heeft slechts 1 GB RAM en heeft 16 GB intern geheugen, wat hem heeft doen stranden op de vierde plaats.
Hij draait op Android 8.1 wat voor een budget toestel wel super is natuurlijk.

wiko jerry.jpg

3

Op de derde plaats komt de Nokia 1
Waarom deze niet hoger scoort is omdat hij slechts 1 GB RAM beschikt en 8 GB intern geheugen
Verder is dit wel een top toestelletje en draait eveneens als de wiko Sunny mini op Android GO Wat van hem een vrij snelle Smartphone maakt voor die prijs en hardware configuratie.
Zeker ben je van 3 jaar lang updates en dat is iets wat heel veel midrange toestellen nog niet bieden. Dus iets wat je ook in je achterhoofd kan houden als je een budget toestel kiest.

nokia-1-1.jpg

2

Op de Tweede plaats komt dan de Alcatel 1X
Die word momenteel nipt verslagen door de nog te voor te stellen Gigaset , maar dat komt nog.
De Alcatel is een 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen Smartphone met een 18:9 ratio scherm
Draait op Android 8.0 en ziet er nog eens heel modern en hip uit ook. Wat ook wel mee kan tellen natuurlijk.

Alcatel 1X.jpg

1

Momenteel, volgens de site van Krefel geldt de actie nog tot 1 December komt dan de Gigaset GS 270
Waarom deze dan op nr 1, wel deze heeft als enige FULL HD scherm, heeft een batterij van maar liefst 5000 mAh sterk
Heeft verder ook zoals de hoogst gerankte hier 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen, maar zijn 5,2" FULL HD scherm en de extreem grote batterij
hebben de doorslag gegeven. Moet je nu een super budget toestel kopen is dit nu momenteel mijn nr 1
Deze kan je hier vinden. https://www.krefel.be/nl/p/51002703-gs270-metallic

Gigaset GS 270.jpg
 
Amai, dat is nu nog eens klasse. Hoe bevalt de Gigaset zelf? Dat interreseert me eigenlijk ook heel erg.
 
ik zit nog te wachten op mijn nano sim , de sim kaart van carefour is te groot
gisteren zeiden ze morgen krijgt je die met de post

maar ja de post we krijgen geen post meer met die stakingen
ik zou ook staken als ik meer uren moest doen voor het zelfde geld
 
raymon;n236455 zei:
ik zit nog te wachten op mijn nano sim , de sim kaart van carefour is te groot
gisteren zeiden ze morgen krijgt je die met de post

maar ja de post we krijgen geen post meer met die stakingen
ik zou ook staken als ik meer uren moest doen voor het zelfde geld
Dat zou voor mij een dealbreaker zijn als ze geen kaarten zo kunnen geven. Ik zit bij proximus en hiervoor bij Orange en bij beiden krijg je meteen een passend kaartje indien het niet past. Ik heb nu zelfs een multikaartje. Het past in alle toestellen. Het is eigenlijk een heel klein kaartje maar met adapters tot en met zo een hele grote gelijk het vroeger altijd was.
 
zo'n multikaartje ( nano sim kaartje met adapter ) zie je hier afgebeeld ...ook telenet heeft deze gratis ter beschikking en zet ook gratis de gegevens over als Telenet klant ..

Telenet / Proximus



Ashampoo_Snap_donderdag 22 november 2018_06h29m55s_001_.pngAshampoo_Snap_donderdag 22 november 2018_06h30m13s_002_.png
 
Qtex;n236473 zei:
zo'n multikaartje ( nano sim kaartje met adapter ) zie je hier afgebeeld ...ook telenet heeft deze gratis ter beschikking en zet ook gratis de gegevens over als Telenet klant ..

Telenet / Proximus




Dank je Qtex, weet nu ook wat het verschil is tussen al die soorten kaartjes. Mijn Smartphone heeft dus een mini nodig aan wat ik hier zie. Ik zit bij proximus. Telenet hebben de kids hier en inderdaad is dit ook zo een multikaartje. Heel handig als je eens van toestel veranderd. Dan hoef je niet meer naar de winkel te hollen om een nieuw kaartje te halen. Gewoon de juiste adapter gebruiken of net geen en hopla de GSM in en gaan met de banaan.
 
vind de gigaset goed heb er nog niet veel mee gedaan , wat ik wel ondervind het klavier is zeer snel moet eens zien of ik dat wat trager kan zetten , of ik moet meer oefenen (nar)

wat ik ook wel goed vind dat ik geen abonnement heb genomen
heb nog altijd ( carrrefour pay en go) goedkoper kan bijna niet
 
raymon;n236561 zei:
vind de gigaset goed heb er nog niet veel mee gedaan , wat ik wel ondervind het klavier is zeer snel moet eens zien of ik dat wat trager kan zetten , of ik moet meer oefenen (nar)

wat ik ook wel goed vind dat ik geen abonnement heb genomen
heb nog altijd ( carrrefour pay en go) goedkoper kan bijna niet

De snelheid van een klavier kan je niet aanpassen. Ik vind dit een pluspunt dat het klavier heel snel reageert namelijk. Dat betekent dat je snel kan typen. Dat is namelijk voor veel mensen heel belangrijk en is dus een troef. Dus dat betekend dat jij zal meer moeten oefenen zeker?
Alle telefoons die ik gepost had zijn vrij van abbo. Dat is namelijk zo geregeld in Beglië dat dit enkel kan en mag samen met een toestel die je dan met fikse korting kan kopen. Dan nog zijn die toestellen simlock vrij.
 
black Friday is gewoonweg een ramp...zo wenst de gebuur trein tickets aan te kopen maar van het moment hij tot de aankoop wenst over te gaan geeft de betreffende site er de brui aan …
nu heeft hij telefonisch contact gehad met de dienst ticket verkoop en wat blijkt …. de dienst ticket verkoop online ligt plat omwille van een te grote stormloop ...
 
das fijn opzoek werk geweest van je J.W. waar voor je bedankt word ..
duidelijk dat de actie voorbij was doch heeft de leverancier besloten aangezien deze voucher bijgesloten was om de TS toch te voorzien van de booklet case en de extra verzekering tegen glasbreuk .
 
Denk er wel aan dat u ( de TS ) een (héél) oud toestel gekocht hebt (overschot van een Duitse actie, meer als een jaar geleden) en met android 7.0 Nougat.

Het toestel bij Bol.com (#40) heeft android 8.1 en is wel recenter.
 
J.W.;n236586 zei:
Denk er wel aan dat u ( de TS ) een (héél) oud toestel gekocht hebt (overschot van een Duitse actie, meer als een jaar geleden) en met android 7.0 Nougat.

Het toestel bij Bol.com (#40) heeft android 8.1 en is wel recenter.

Op het moment van kopen stond de GS 270 bij bol.com wel niet aan 99€, maar aan ik dacht aan 199€, wat ik echt wel veel te veel vond. Nu is dit inderdaad een betere deal. Maar dit kon ik op het moment van schrijven totaal niet weten natuurlijk en dat het een Android 7 is, is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant krijgt hij misschien wel ook de update naar Android 8.1, want er bestaat maar 1 GS 270 volgens ik weet en dan nog een GS 270 plus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan