super budget smartphones tot 100€

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent het wel,
Je hebt het een beetje krap en dan begeeft net je Smartphone het. Wat dan, welke zijn dan met een budget tot 100€ aan te raden? Je kan er uit vele kiezen, maar vele zijn het ook niet waard om er u geld aan uit te geven. Ik heb hier mijn top 5 eens op een rijtje gezet. Allen zijn verkrijgbaar aan - 100€. Die ene die erbij staat is de Gigaset SG270 is maar tot eind November nog in promotie aan 99€ bij Krefel, daar ga ik dan ook de link bij zetten, Alle andere kan je bij coolblue, krefel, vandenborre, enz. bestellen aan prijzen onder de 100€.

5
Wiko Sunny 3 mini

Wiko is een Frans merk dat gekend is voor Budget Smartphones.
Deze sluit het rijtje omdat hijj op Android GO draait en dat is de enige reden waarom hij er staat.
Hij blinkt anders nergens in uit. Hij geeft slechts 512MB RAM en 8 GB intern geheugen, maar voor een Android GO toestel is dit voldoende.
wiko sunny 3 mini.jpg

4
Op de vierde plaats staat eveneens een Wiko toestelletje
De wiko Jerry 3 heeft het net iets beter als de hierboven vermelde Sunny mini.
Hij heeft slechts 1 GB RAM en heeft 16 GB intern geheugen, wat hem heeft doen stranden op de vierde plaats.
Hij draait op Android 8.1 wat voor een budget toestel wel super is natuurlijk.

wiko jerry.jpg

3

Op de derde plaats komt de Nokia 1
Waarom deze niet hoger scoort is omdat hij slechts 1 GB RAM beschikt en 8 GB intern geheugen
Verder is dit wel een top toestelletje en draait eveneens als de wiko Sunny mini op Android GO Wat van hem een vrij snelle Smartphone maakt voor die prijs en hardware configuratie.
Zeker ben je van 3 jaar lang updates en dat is iets wat heel veel midrange toestellen nog niet bieden. Dus iets wat je ook in je achterhoofd kan houden als je een budget toestel kiest.

nokia-1-1.jpg

2

Op de Tweede plaats komt dan de Alcatel 1X
Die word momenteel nipt verslagen door de nog te voor te stellen Gigaset , maar dat komt nog.
De Alcatel is een 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen Smartphone met een 18:9 ratio scherm
Draait op Android 8.0 en ziet er nog eens heel modern en hip uit ook. Wat ook wel mee kan tellen natuurlijk.

Alcatel 1X.jpg

1

Momenteel, volgens de site van Krefel geldt de actie nog tot 1 December komt dan de Gigaset GS 270
Waarom deze dan op nr 1, wel deze heeft als enige FULL HD scherm, heeft een batterij van maar liefst 5000 mAh sterk
Heeft verder ook zoals de hoogst gerankte hier 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen, maar zijn 5,2" FULL HD scherm en de extreem grote batterij
hebben de doorslag gegeven. Moet je nu een super budget toestel kopen is dit nu momenteel mijn nr 1
Deze kan je hier vinden. https://www.krefel.be/nl/p/51002703-gs270-metallic

Gigaset GS 270.jpg
 
Ja jonge gasten he, kennen maar 1 merk ... duur voor het gene wat je 'maar' krijgt ... geef me dan maar een Samsung 9
 
Xperia;n236977 zei:
Ja jonge gasten he, kennen maar 1 merk ... duur voor het gene wat je 'maar' krijgt ... geef me dan maar een Samsung 9

Ook veel te duur. Waarom denk je dat de verkoop tegenvalt van de S9? Te duur en niet inovatief genoeg. Je kan perfect met een Android toestel van 300€. Je mag zelfs een bedrijfsleider zijn. iedereen denkt dat hij dit of dat MOET hebben, maar wie echt kijkt alsof ik kijk, naar wat er onder die behuizingen zit, dan weet je dat je echt geen Smartphone van 1000€ op zak moet hebben. Een toestel van 300€ doet het evengoed als dat vlaggenschip. In de praktijk merk je dat verschil in snelheid echt niet. Of je gaat al heel snel te werk moeten gaan. De Huawei P 20 Lite is bv zo een toestel. Doet wat het moet doen, alleen kost hij nog geen 300€. Samsung geeft de Galaxy A7, die ook met het prijskaartje van 300€ rond zijn lijfje hangt. Moto G6 is ook zo een prima toestel. Sony xperia XA2 is ook zo een goed toestel onder de grens van 300€. Prima toestellen en aan een prijs van max 300€. Ik vind dat eigenlijk niemand meer moet uitgeven als dat. Wie meer wil uitgeven mag dat natuurlijk altijd doen. Dat is hun keuze, maar of dit nodig is? 9 op de 10 gevallen niet. Er zijn natuurlijk altijd wel gevallen waar dit brute rekenkracht wel nodig is. Maar dit zijn echt wel de uitzonderingen.
 
Samsung S 9 is inderdaad een flop wat verkoop betreft, maar kan je al scoren voor zo'n 450 euro, niet mis voor zo'n toestel voor die prijs! Volle pot zou ik het niet kopen.
 
Xperia;n236987 zei:
Samsung S 9 is inderdaad een flop wat verkoop betreft, maar kan je al scoren voor zo'n 450 euro, niet mis voor zo'n toestel voor die prijs! Volle pot zou ik het niet kopen.

Voor 450€ doe je inderdaad wel een hele goeie zaak. Voor die prijs kan je geen beter toestel vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan