super budget smartphones tot 100€

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent het wel,
Je hebt het een beetje krap en dan begeeft net je Smartphone het. Wat dan, welke zijn dan met een budget tot 100€ aan te raden? Je kan er uit vele kiezen, maar vele zijn het ook niet waard om er u geld aan uit te geven. Ik heb hier mijn top 5 eens op een rijtje gezet. Allen zijn verkrijgbaar aan - 100€. Die ene die erbij staat is de Gigaset SG270 is maar tot eind November nog in promotie aan 99€ bij Krefel, daar ga ik dan ook de link bij zetten, Alle andere kan je bij coolblue, krefel, vandenborre, enz. bestellen aan prijzen onder de 100€.

5
Wiko Sunny 3 mini

Wiko is een Frans merk dat gekend is voor Budget Smartphones.
Deze sluit het rijtje omdat hijj op Android GO draait en dat is de enige reden waarom hij er staat.
Hij blinkt anders nergens in uit. Hij geeft slechts 512MB RAM en 8 GB intern geheugen, maar voor een Android GO toestel is dit voldoende.
wiko sunny 3 mini.jpg

4
Op de vierde plaats staat eveneens een Wiko toestelletje
De wiko Jerry 3 heeft het net iets beter als de hierboven vermelde Sunny mini.
Hij heeft slechts 1 GB RAM en heeft 16 GB intern geheugen, wat hem heeft doen stranden op de vierde plaats.
Hij draait op Android 8.1 wat voor een budget toestel wel super is natuurlijk.

wiko jerry.jpg

3

Op de derde plaats komt de Nokia 1
Waarom deze niet hoger scoort is omdat hij slechts 1 GB RAM beschikt en 8 GB intern geheugen
Verder is dit wel een top toestelletje en draait eveneens als de wiko Sunny mini op Android GO Wat van hem een vrij snelle Smartphone maakt voor die prijs en hardware configuratie.
Zeker ben je van 3 jaar lang updates en dat is iets wat heel veel midrange toestellen nog niet bieden. Dus iets wat je ook in je achterhoofd kan houden als je een budget toestel kiest.

nokia-1-1.jpg

2

Op de Tweede plaats komt dan de Alcatel 1X
Die word momenteel nipt verslagen door de nog te voor te stellen Gigaset , maar dat komt nog.
De Alcatel is een 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen Smartphone met een 18:9 ratio scherm
Draait op Android 8.0 en ziet er nog eens heel modern en hip uit ook. Wat ook wel mee kan tellen natuurlijk.

Alcatel 1X.jpg

1

Momenteel, volgens de site van Krefel geldt de actie nog tot 1 December komt dan de Gigaset GS 270
Waarom deze dan op nr 1, wel deze heeft als enige FULL HD scherm, heeft een batterij van maar liefst 5000 mAh sterk
Heeft verder ook zoals de hoogst gerankte hier 2 GB RAM en 16 GB intern geheugen, maar zijn 5,2" FULL HD scherm en de extreem grote batterij
hebben de doorslag gegeven. Moet je nu een super budget toestel kopen is dit nu momenteel mijn nr 1
Deze kan je hier vinden. https://www.krefel.be/nl/p/51002703-gs270-metallic

Gigaset GS 270.jpg
 
een vraagje kun je de smartphone Gigaset GS 270 ook gewoon opladen op de pc ?
 
raymon;n236325 zei:
een vraagje kun je de smartphone Gigaset GS 270 ook gewoon opladen op de pc ?

Beste, ja dat is inderdaad mogelijk. Maar gezien zijn omvang duurt het via het stopcontakt al 3 à 4 u om hem van 10% naar 100% te krijgen, als je dat met een pc zal willen doen, ben je volgens mij een ganse dag zoet ermee.
 
cve dank je wel voor de info dan moet ik de powerbank er maar bij nemen

weet niet zoveel van smartphone ( heb wel een heel oude van nokia maar gebruik die alleen om te telefoneren )

merci cve
 
Begrijp Uw vraag niet goed. Indien er geen USB lader bijgevoegd is, dan kan je die toch voor een prikje aankopen.
Maar zoou me zeer verwonderen dat die er niet bijgeleverd is. Dus waarom aan computer hangen??????? Neemt enkel onnodig stroom van de computervoeding.
 
raymon;n236333 zei:
cve dank je wel voor de info dan moet ik de powerbank er maar bij nemen

weet niet zoveel van smartphone ( heb wel een heel oude van nokia maar gebruik die alleen om te telefoneren )

merci cve

Deze Smartphone heeft een batterij van maar liefst 5000 mAh sterk. Dat is minstens 2000 mAh meer dan de andere 4, die andere 4 halen ook het eind van de dag hoor. Dus met deze Gigaset kom je als je een beetje zuinig bent zelfs 2 dagen rond op 1 laadbeurt.
 
het komt hier soms wel voor dat ik deze tijdens het rijden aan de autolader dient te hangen omdat ik het zo niet in de gaten hou ..immers geeft deze Alcatel x1 bij 15% accu capaciteit een seintje dat deze bijna leeg is ..
 
Mik;n236334 zei:
Begrijp Uw vraag niet goed. Indien er geen USB lader bijgevoegd is, dan kan je die toch voor een prikje aankopen.
Maar zoou me zeer verwonderen dat die er niet bijgeleverd is. Dus waarom aan computer hangen??????? Neemt enkel onnodig stroom van de computervoeding.

Daar is uiteraard een USB lader en een USB kabel meegeleverd.
Een Smartphone opladen via je PC is ook nog eens niet erg gezond voor je Smartphone. Buiten het feit dat het aan je voeding zit te vreten. Dus U Smartphone opladen via je PC is voor veel redenen niet goed. Als noodoplossing kan het natuurlijk wel eens, maar dagelijks zou ik het zeker nooit doen.
 
Qtex;n236339 zei:
het komt hier soms wel voor dat ik deze tijdens het rijden aan de autolader dient te hangen omdat ik het zo niet in de gaten hou ..immers geeft deze Alcatel x1 bij 15% accu capaciteit een seintje dat deze bijna leeg is ..

Dat zou ik eerder dan als backup doen, maar die Gigaset heeft een gigantisch grote batterij dat je er wel heel erg veel moet mee bezig zijn om die op het eind van de dag leeg te krijgen. Dus ik denk niet dat dit het probleem zal zijn.
 
Qtex;n236339 zei:
bij 15% accu capaciteit een seintje dat deze bijna leeg is ..
Dat doen de meeste Smartphones, aan 15% een eerste verwittiging en aan 5% een tweede verwittiging en daarna als je aan 0% komt valt hij onherroepelijk uit.
 
cve;n236340 zei:
Daar is uiteraard een USB lader en een USB kabel meegeleverd.
Een Smartphone opladen via je PC is ook nog eens niet erg gezond voor je Smartphone. Buiten het feit dat het aan je voeding zit te vreten. Dus U Smartphone opladen via je PC is voor veel redenen niet goed. Als noodoplossing kan het natuurlijk wel eens, maar dagelijks zou ik het zeker nooit doen.

okee wist niet zeker dat er een usb oplader bij was omdat er niet bijstond dank je wel
 

Bijlagen

  • photo18545.png
    photo18545.png
    267.2 KB · Weergaven: 112
raymon;n236346 zei:
okee wist niet zeker dat er een usb oplader bij was omdat er niet bijstond dank je wel

https://www.youtube.com/watch?v=4b-k2viGQEY&t=5s
Hier een unboxing filmpje in het duits, Het is dan ook een duits merk. Maar daar zie je wat het allemaal in het toch wel kleine doosje zit. De Smartphone uiteraard, een pin om je simkaarthouder eruit de duwen, een enrome boek, een lader en een laadkabel.
 
heb smartphone Gigaset GS 270 ontvangen in de doos was er een plakker met gratis booklet case; de booklet case zat niet in de doos
op de plakker staat er ook 3 maand verzekering gratis
er staat ook een code op ihr gutscheincode jetsfreirubbeln ( dat is krascode ) is dat voor die booklet of moet ik aan krefel vragen voor die booklet ?


die verzekering is dat 3 maand gratis en daarna betalend ?

oeps en mijn simkaart is te groot om er in te steken
 
raymon;n236402 zei:
heb smartphone Gigaset GS 270 ontvangen in de doos was er een plakker met gratis booklet case; de booklet case zat niet in de doos
op de plakker staat er ook 3 maand verzekering gratis
er staat ook een code op ihr gutscheincode jetsfreirubbeln ( dat is krascode ) is dat voor die booklet of moet ik aan krefel vragen voor die booklet ?


die verzekering is dat 3 maand gratis en daarna betalend ?

oeps en mijn simkaart is te groot om er in te steken

Je moet allereerst je papieren eens grondig lezen. Daar staat alle info op betreffende de booklet. Als je die smartphone niet zelf hebt, dan weet je meestal ook niet welke papieren de ander gekregen heeft.
Betreft Uw simkaart : Je provider gaat meestal gratis Uw oude simkaart vervangen voor een simkaart die wél past.
 
krefel weet niets van de aanbieding van gratis smarphone case

is langs internet , chat en vragen om een foto ik weet niet meer hoe ik dat moet doen erg hé (lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan