Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Opgepast deze app is enkel voor Android toestellen.


Ben je net als ik in het bezit van een iets oudere, of ook net als ik niet een high end toestel.
Wel dan kan je de performence van je toestel wat opkrikken met Super Touch.

Ik heb het nu 5 dagen op mijn Sony Xperia L draaien en het werkt echt.
Mijn toestel heeft echter wel root, maar deze app heeft geen root eigenschappen van doen.
Dus iedereen kan deze app gerust gebruiken.
Dat mijn toestel root heeft, heeft geen enkele invloed op deze app.
Mijn toestel had hiervoor zo nu en dan eens de nare gewoonte om tijdens het typen het toetsenbord terug weg te stoppen, heel vervelend, maar dit is 1 van de weinige negatieve kanten aan mijn toestel dat ik er nog geen enkele keer heb uit gekregen.
Sinds ik deze app draai, is mijn toestenbord heel braafjes en blijft het mooi staan zolang ik aan het typen ben, dus is het voor mij nog een extra troef dat eigenlijk niet in de app ingbegrepen is.

Wat doet de app nu eigenlijk.
Wel hij versnelt de respons, niet meer dan dat.
Maar dat heeft zo een grote gevolgen dat hij je telefoon echt heel veel sneller maakt.
Ook zit er in de app de mogelijkheid om je accuduur te verhogen.
Dit heb ik niet geactiveerd, ik heb op mijn Xperia al Stamina van Sony al actief en dat werkt heel goed en blijf daar bij.
Of dit deel ook zijn werk goed doet kan ik helaas niet mee delen, ik heb al een accu berparinings systeem dat goed werkt dat een tweede misschien wel conflcten zou kunnen geven in plaats van goed doen.

Eens je dit app hebt geinstalleerd hoef je alleen nog maar te zeggen hoeveel sneller je je telefoon wilt hebben. Echter moet je wel rekening houden met de hardware van je toestel.
Ik heb op mijn toestel de app op 600 gezet en dat is echt voelbaar beter en ik overbelast mijn systeem daarmee niet.
Mijn toestel is een dualcore 1Ghz met 1GB RAM en draait jammergenoeg nog steeds op Android 4.2.
Mijn scherm is een QVGA.
Heb je BV een High end toestel zoals een Samsung galaxy S6 kan je de app op 1560 zetten.
Die heeft heel wat meer rekenkracht als die van mij en kan dus ook hogere waarden van de app aan.
Eens je de schuiver hebt geplaatst op de gewenste hoeveelheid druk je op proceed en dan duurt het ff voor de app je Smartphone heeft geconfigureerd.
Daarna zul je merken dat je Smartphone echt wel sneller is.

Super Touch kan je hier vinden. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lucky.one

Ps.
Als je vragen hebt omtrent op hoeveel je de schuiver mag zetten bij een bepaald toestel, vraag gerust.
Ik weet ook wel dat niet iedereen zijn specs weet en daar kaas van gegeten heeft.

Hou er rekening mee, als je de schuiver te hoog zet dat je je toestel kan overbelasten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan