systeemherstel doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Ik wil systeemherstel uitvoeren maar dat schijnt niet te lukken. de volgende foutmelding krijg ik te zien.
systeemherstel.JPG


Ik hoop dat je aan bovenstaande regel genoeg hebt om het bestand met daarin de foutmelding
Misschien laat je me dat wel horen.
Wat kan ik hieraan doen ?

vriendelijke groet
André rayen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet de afbeelding uploaden anders zien we niets.
Over welke windows heeft u het ?


Gaat het over xp:

Je kunt ook dit proberen ga naar start =>uitvoeren typ in het veld sfc /scannow zie dat je een spatie laat tussen sfcspatie/scannow en klik op ok , als het nodig is vraagt hij achter de cd van xp steek die dan in en doe de handel verder duurt ongeveer 15 minuten sluit daarna uw pc af en start terug op probeer het dan nog eens .
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Ik wil systeemherstel uitvoeren maar dat schijnt niet te lukken. de volgende foutmelding krijg ik te zien.
systeemherstel.JPG


Ik hoop dat je aan bovenstaande regel genoeg hebt om het bestand met daarin de foutmelding
Misschien laat je me dat wel horen.
Wat kan ik hieraan doen ?

vriendelijke groetù
André rayen[/QUOTE

De foutmelding gaat als volgt : ""systeemherstel is niet voltooid. de systeembestanden en instellingen van de computer zijn niet gewijzigd.
details :
systeemherstel kon het originele exemplaar van de map niet uitpakken vanaf het herstelpunt.
bron: %systemroot%\registration
doel: complusStaging

Probeer het herstellen van het systeem met een ander herstlpunt opnieuw uit te voeren. Raadpleeg voor meer informatie :Systeemherstel: veelgestelde vragen.""

dit laatste heb ik natuurlijk ook geprobeerd.
Ik werk met windows 7 64 bit.
 
Je hebt herstel geprobeerd vanuit windows.
Bij opstarten op de toets F8 tokkelen tot je kan kiezen voor systeem herstellen, veilige modus, normaal starten etc
Na het ingeven vaan taal en toetsenbordinstellingen systeemherstel starten.
Wedden dat het nu lukt.
Waarom wil je systeemherstel doen, wat is er mis?
 
systeemherstel lukt niet

systeemherstel lukt niet

Op dit ogenblik is er geen reden tot systeemherstel, maar ik vind dat dit moet werken , want als ik het nodig zou hebben in de toekomst , en het zou niet lukken dan ben ik dan de sigaar...
 
Met oude herstelpunten komt het in windows 7 regelmatig voor dat het niet werkt als je het vanuit windows uitvoert. Al eens een nieuw herstelpunt gemaakt en van daaruit systeemherstel?

Waarom maak je geen backup voor als het nodig is?
Met systeemherstel zijn er vele zaken die je niet terug zet hoor.
Bij besmetting bvb worden meestal ook de herstelpunten besmet.
Backup met acronis, windowsbackup en norton ghost zelfde probleem, de backup daar blijft up to date zodat je je huidige settings kan behouden wanneer je die backup terugzet.
Helaas sluipen ook besmettingen hier mee de backup in.
Daarom ben ik nog steeds bezig aan deze topic te werken en testen.
http://www.pctuts.be/f245/hoe-maak-je-beste-een-systeembackup-met-freeware-36551/
Ik bewaar momenteel 2 backup, 1 van in het begin, en 1 recente backup van mijn systeem. De oude bewaar ik om in geval van besmetting in een recente backup de computer terug te zetten in de beginstand.
De merkpc hebben ook zo een tool (verborgen partitie) maar ook die kan geinfecteerd raken. ook dat gebruik ik niet.
 
misschien moet ik me daar maar eens met bezighouden.... Ik heb alleen maar acronis en natuurlijk windows om backup te maken... Wat raadt jij aan , welk programma? Ik opteer liefst voor iets in het nederlands, want in het engels ontsnapt dikwijls de juiste betekenis...
 
Paragon is mijn favoriet.
Je gaat zien in de tutorial die ik onderaan mijn topic heb staat dat je ook realtime upgrade van je omage kan instellen.
Toch is het beste resultaat volgens mij te halen met HDclone, maar ik moet die nog testen.
Macrium intrigeert me ook enorm maar alweer nog geen tijd gehad om testwerk te doen.

Heb je al systeemherstel geprobeerd vanuit de opstart, eventueel met een nieuw gemaakt herstelpunt?
Een backup van een slecht systeem brengt ook niet echt veel op vind ik.
 
ok, ik heb uw voorstellen al gisteren uitgeprobeerd, maar helaas. Ik denk dat ik windows opnieuw moet installeren, maar dan moet ik ook al de andere programmas opnieuw installeren. En daar bedank ik voorlopig voor... ik zal nog maar wat afwachten ...
 
Zelfs nieuwe herstelpunten willen niet meewerken? Dan is er toch iets mis met het register.
Om dit te vermijden kan je in de toekomst beste een registerbackup bewaren.
Je kan die eenvoudig maken met comodo backup.
Voor volledige systeembackup is het hetzelfde van bij paragon, je kan via de knop programmeren realtime backup inschakelen zodat deze hetzelfde doet van acronis, maar dan gratis.
Een volledige backup kan je bij deze 2 een image maken van je systeem, zonder data, voor wanneer je eens herinstalleert, en een 2e backup met een andere naam programmeer je om de meest recente instellingen en alle geinstalleerde programma's in de backup te laten plaatsen in real time.
Backup 1 is terug naar fakrieksinstelling zeg maar, alleen dan volgens jouw normen, en niet volgens de normen van de fabrikant.
Backup 2 is dan om je pc terug te zetten nar de huidige toestand.

Ik maak een tussenstap.
Vooraleer backup 1 te maken installeerde ik alle programma's, games etc.
Om plaats te sparen heb ik mijn data op een apparte partitie, zo is een backup van het systeem in minder dan 30 minuten klaar.
Terugzetten gaat ook snel en eenvoudig.
 
ik heb wel backups van het register, heb die zojuist teruggezet naar zijn beginstand (14/4/2010) , maar systeemherstel vertikt het...
 
ik heb wel backups van het register, heb die zojuist teruggezet naar zijn beginstand (14/4/2010) , maar systeemherstel vertikt het...

Tsja, dat is windows 7 he.
Systeemherstel herstellen is me ook nog nooit gelukt.
Op dat gebied is windows 7 slechter dan vista en me
Hun back up is ook niet bijster goed vind ik.
Of het nu voor register is of volledig systeem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan