Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik wou Microsoft visual studio 2017 verwijderen en dacht ik doe maar een systeemherstel, lukte natuurlijk niet zie foto

59c9832d0b2ae-susteemherstel.jpg






er zat een anti virus in de weg zogezegd, ik gebruik alleen windows defender en malwarebytes premium
ik wou die afzetten via msconfig --->opstarten en daar malwarebytes afvinken en ik dacht dat defender daar ook tussenstond, geen van de twee stond er tussen dus niets om af te zetten.
In veilige modus toen ik herstelpunt intikte kreeg ik systeemeigenschappen, wat niet is als ik hem in gewone omstandigheden gebruik en herstelpunt intik kom ik direct in het centrum om een systeemherstel te maken;

Wie heeft er een idee wat ik nog kan doen om het te doen slagen (sfc/scannow gaf geen enkel probleem van de pc)

Ik voeg ook nog een foto of 2 toe, ik heb visual studio verwijderd maar als ik kijk naar de nog geïnstalleerde programma's dan komt die toch nog dikwijls voor ook die van 2017 geïnstalleerd in september
moet ik daarvan iets nog verwijderen of gebruikt windows deze software ook om te werken??

zie foto


59c98532d9568-visual_studio.jpg










s_en_onderdelen%3B_te_verwijderen_via_instellingen.jpg









dank u
 
Visual Studio is een redelijk uitgebreid pakket. Laat ook vrij veel 'sporen' na als je er vanaf wilt. Als je het echt proper wilt, kan je al bijna voor een herinstallatie gaan of een systeem image terugzetten. Meestal niet de moeite, maar wel de properste methode.
Die C++ libraries kan je laten staan. Worden soms nog wel ergens gebruikt.
 
Je zou een grondige verwijdering met het (gratis) programma Revo Uninstaller kunnen doen. Kijken wat er dan nog overblijft.
Ik gebruik al jaren revo uninstaller zowel op mijn pc als op mijn Smartphone. Ik test heel veel apps en met Revo krijg ik alles wel er af. Waar andere steken lieten vallen kon Revo het wel. Ik ben er heel tevreden over, ook op de Smartphone, alhoewel ik dit daar nog niet zo heel lang test. Maar heeft wel al enkele apps gehad waarvan hij leftovers gevonden heeft en mooi verwijderd heeft. Nu ik test heel veel apps en ik wil dus wel als ik iets verwijder dat het er dan ook volledig van verwijderd is en niet dat ik later nog eens een lege verloren map terug vind. Dus Revo is voor mij wel een aanrader. Tot op heden lijkt hij het op de Smartphone ook wel goed te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan