Status
Niet open voor verdere reacties.
HI,

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag
Ik had via een vriend systweak advanced system optimizer gekregen maar er zat malware in volgens malwarebytes antimalware vanaf moment system protector(onderdeel van systweak advanced system optimizer) werd gestart.(Bij opstarten wordt eerst malwarebytes geladen en laatst system protector).
Daar ik het een interessant programma vond heb ik online (via cleverbridge) systweak advanced system optimizer gekocht.
Maar het probleem is het zelfde:vanaf moment system protector geladen wordt staat er bij malwarebytes in quarantaine malware:
infectie PUP.OPTIONAL.ADVANCED SYSTEM PROTECTOR.A. in c:\users\jan\appdata\roaming\systweak\advanced system protector\settings.db en c:\programdata\systweak\advanced system protector\signatures\completedatabase.db.
Mijn PC is een medion akoya (MD 8360) ,intel core I3 processor,AMD Radeon videok,4 GB werkgeheugen,HDD 1,5 TB

Weet u soms raad?

m.v.g.

JAn
 
er werd nogthans wel geantwoord op je eerdere vraagstelling alhoewel je vraag maar deels door gekomen was ...
zie hier : http://www.pctuts.be/f514/system-protector-malware-46157-post176759/?highlight=#post176759

wat betreft je probleem ..
heb je de eerdere gedownloade versie van Systweak verwijderd nadat je deze dan aangekocht hebt via Cleverbridge.
ook ik heb al meerdere programma's aangekocht via Cleverbridge en heb er nooit problemen mee ondervonden ...
**daarom ook mijn vraag of je de eerdere gedownloade versie verwijderd heb of zoals ik het vermoeden heb ...deze is dat jij de gedownloade versie Systweak geactiveerd heb met de key verkregen via Cleverbridge.
 
Beste,
IK heb systweak advanced optimizer gekocht via cleverbridge,system protector is er een onderdeel van (voor malware,spyware), en
ik heb ook malwarebytes antimalware via cleverbridge aangekocht.
Nu daar het beiden anti-malware,spyware programma's zijn vraag ik me af dat er geen conflict tussen beide programma's is ,daar ik het opstarten
van system protector uitgeshakeld heb en er geen problemen meer zijn.
groeten ,
Jan
 
het kan inderdaad zo zijn dat 2 programma's die hetzelfde moeten doen met elkaar in de kling komen te liggen omdat ze in elkaars vaarwater komen ..
je kan ook geen 2 antivirusprogramma's gelijktijdig laten draaien ...
nu je heb de malwarebijtes ook aangekocht zeg je ...hou je dan aan deze .
malwarebijtes is bekender dan systweak (zelf zou ik nooit systweak gaan gebruiken ) *zonde van het geld dus !

mijn advies is dan ook om een doordachte keuze te maken in je beveiligingsprogramma's ..
d.w.z. een goede antivirus pakket en malwarebijtes
meer is echt niet nodig daar de nieuwe versie van malwarebijtes (versie 2.0.1) zowel de chameleon als een rootkit scanner +de realtime scanner + een gevaarlijke weblinkscanner mee heeft gekregen .
ook het feit dat je over beschermt kan zijn maakt je systeem kwetsbaarder omdat de verschillende programma's eerder elkaar zullen tegen werken dan dat ze elkaar zullen verdragen !
*zelf gebruik ik niet meer dan de AVG Internet Security en de Malwarebijtes 2.0.1 premium
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan