Status
Niet open voor verdere reacties.
netwerkverbindingen icoon in taakbalk_Knipsel.JPGAls ik mijn PC opstart komt er steeds als laatste in de taakbalk links(dus niet in systeemvak) een soort icoon
netwerkverbidingen.IK krijg dit niet weg,het wordt blijkbaar mee opgestart,
weet iemand hoe ik daar kan vanaf geraken.heb al met bootmanagers geprobeerd,maar het is blijkbaar een windowsservice,maar ik weet niet welke.
Bij voorbaat dank
 
je bedoeld dus deze snelkoppeling ....
Ashampoo_Snap_2016.05.07_16h34m47s_001_.png
wel deze is dus niet van je netwerkverbinding maar wel van je configuratiescherm ( althans het oude configuratiescherm zoals we deze kennen van Windows 7 ) dat wellicht ook vast gemaakt werd aan de taaklbalk ..
*rechtsklik op deze en kies " losmaken van de taakbalk "
 
Beste Qtex,
het is al losgemaakt van de taakbalk,als ik erop rechtsklik kan ik vastmaken aan taakbalk kiezen en terug losmaken,helpt allemaal niets,het is wel zo dat het oorspronkelijk van configuratiescherm is,maar nu als je er
erover gaat met muis ,krijg je netwetverbindingen te zien in popup venster
 
heb je deze al geprobeerd

zet je muispijltje midden beneden in de taakbalk klik dan rechts en kies taakbeheer en klik daar op processen of opstarten
als het goed is krijg je dan een scherm met alles wat openstaat
selecteer daar wat je wil sluiten en klik op beeindigen

susces
 
ik heb al met taakbeheer en met uitgebreidere software zoals Autoruns van sysinternals gezocht maar het probleem is dan welke windows of microsoft service uitschakelen,ook chameleon startup manager geprobeerd
maar bij bv opstarten vond ik niets
mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan