Status
Niet open voor verdere reacties.
Met windows 7 kon ik moeiteloos verbinding maken vanuit tablet.
Nu vind hij de pc, maar kan geen verbinding maken.
Het adres is juist maar er cword een bebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
Ik probeer mijn windows login, maar dat lukt niet.
Iemand enig idee?
 
Probeer eens het "domein" mee te geven. Met een lokale account kan je hiervoor de hostname gebruiken.
Dus als volgt:
Code:
<Hostname>\<Acccountname>
vb.
Code:
PC-DESKTOP1\JanPiet
 
moet op bijgevoegd scherm gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.
Met mijn windows account gaat het niet, en thuisnetwerk code ook niet (heb geen gebruikersnaam)
Screenshot_2015-08-31-14-33-23.jpg
 
Ik kan er helaas nog niet op antwoorden, want ik heb de kids hun tablet nog niet aan mijn netbookje gehangen sinds ik Win 10 heb. Maar dit soort scherm heb ik in Win 8.1 toch nooit gehad,
Hoe hang jij je tablet aan je pc? Met een USB kabel hoop ik?
Dan heb je dan toch geen netwerk nodig om in je tablet te komen?
Dan gaat u tablet normaal een driver op je pc installeren om zo in je tablet te kunnen komen. Zo was het in Win 8.1 met de kids hun tablets toch. Nu weet ik het nog niet, heb ze er nog niet aan gehangen.
 
Ja dat klopt, als ik met de tablet bij de pc zit kan ik via de usb bestanden overzetten of gebruiken.
Maar als ik bvb buiten zit en of mijn vrouw zit op de computer (figuurlijk) dan kon ik vroeger met win 7 via mijn wifi ( tablet) en lan (computer) verbinding maken.
Mijn pc en tablet ziet wel mijn mediabox med8er maar niet de tablet en pc onderling.
Is alsof ik een paswoord moet invullen die ik nie ken of dat win 10 ergens verkeerd is ingesteld. Als ik op tablet de netwerk scan ziet hij de pc, maar ik geraak er niet binnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan