Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ben al jarenlang een telenetgebruiker.Tot nu toe altijd analoog.Nu telennet het voetbalcontract heeft overweeg ik om over te schakelen naar HD tv met prime sport erbij.
Ik heb een dvd recorder.Als ik overschakel naar HD met Prime sport dan komen ze volgens mijn inlichtingen een digibox en een decoder bij me installeren.
Nu is mijn vraag kan mijn eigen dvd recorder er blijven tussen staan.Zou die graag laten staan voor als er al eens iets speciaal op tv zou komen (concert of zo) dat ik dat via mijn dvd recorder zou kunnen opnemen en daarna op een dvd schijfje zou kunnen branden.
Als ik bel naar telenet blijkt niemand daar mij garantie te kunnen geven dat na dat zij mijn installatie zouden komen veranderen zijn naar HD met primesport dat dan mijn videorecorder nog zou werken(opnemen) in deze installatie.
Heeft hier iemand ervaring mee?Wil toch zeker zijn vooraleer ik overschakel.
Alvast bedankt en fiujn weekend
Walter
 
ik heb hier zelf alles van telenet in huis ;
de digicorder die wordt geinstalleerd van telenet bevat aan de achterkant meerdere aansluitingen ...om extra's aan te sluiten ..ook ik heb er mijn dvdrecorder aangesloten , en deze doet het nog.
in de doos van de telenet hd digicorder zit een stappenplan om extra's aan te sluiten op je telenet digicorder .
download hier de handleiding en het word je duidelijk op pagina nr8
downloaden , uitpakken naar... en op index.html klikken om te openen
http://dl.dropbox.com/u/7564730/handleiding aansluiten extra's digicorder.zipx
of zie alleen de bijlage ( dit is alleen pagina 8 )
 
Laatst bewerkt:
ja wat dat bestand betreft zit ik zelf er nog mee in de proeffase ...
je moet het bestand uitpakken door rechtsklik en extract naar here te kiezen ,
vervolgens klik je dan op index.html om het te openen ..voorwaarde is wel dat je de nieuwste adobe flash player X 10.3.181.23 gebruikt
 
Laatst bewerkt:
welke unzip tool gebruik je ..kies dan gewoon extract (er word dan een nieuwe map aan gemaakt , let wel op waar deze naartoe geschreven word.)
indien je winzip gebruikt en je doe rechtsklik op het bestand dan zie je winzip vermeld staan met een pijltje ernaast ..dit is het winzip menu waar je extract naar kunt kiezen
 
Laatst bewerkt:
ik heb hier zelf alles van telenet in huis ;
de digicorder die wordt geinstalleerd van telenet bevat aan de achterkant meerdere aansluitingen ...om extra's aan te sluiten ..ook ik heb er mijn dvdrecorder aangesloten , en deze doet het nog.
in de doos van de telenet hd digicorder zit een stappenplan om extra's aan te sluiten op je telenet digicorder .
download hier de handleiding en het word je duidelijk op pagina nr8
downloaden , uitpakken naar... en op index.html klikken om te openen
http://dl.dropbox.com/u/7564730/handleiding aansluiten extra's digicorder.zipx
of zie alleen de bijlage ( dit is alleen pagina 8 )

Krijg het ook niet open is een zipx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan