Terreurverdachte kon in kerncentrale Doel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Een van de verdachten in het Belgische terrorismeproces had tot 2012 toegang tot de kerncentrale in Doel, vlak over de grens van Nederland. De nu 26-jarige man uit Borgerhout werkte als technicus in de centrale tot hij naar Syrië vertrok.

Lees verder ....................
 
Hoeveel schade of hoeveel geld zoiets kost interesseert me niet.
Wat me wel interesseert is hoeveel mensen en dierenlevens zoiets zou kunnen kosten.
 
Wat me wel interesseert is hoeveel mensen en dierenlevens zoiets zou kunnen kosten.
Daar wil ik gewoon niet aan denken!Woon namelijk redelijk kort bij ...denk niet als er iets gebeurt dak nog je muziek tips zal kunnen lezen(lachen)
 
Niet alleen mens en dier, maar ook ons milieu zou er aan ten onder gaan. Hoever moet een mens gaan om dergelijke zaken te doen. Wetende dat ze er zelf zullen onder lijden.
Laten we er met zijn allen maar van profiteren dat het hier nu nog altijd goed gaat. Dat we houden van onze medemensen.
Daar hebben al mensen genoeg van tekort... liefde voor de medemens en de natuur.
 
wel mocht het ooit zover komen dat er een kern centrale hier in de buurt ( Doel ) hetzelfde moest veroorzaken als in tsjernobyl .
dan mag ik hopen dat het kaarsje hier uitgeblazen word ..
het klinkt misschien crue maar beter dat dan de nasleep er van te moeten volgen ! ( in feite is het zo dat je er niet bij stil moet staan !)
 
Wat moet ik er aan toevoegen ?
Mensen die een flatgebouw binnenvliegen met een vliegtuig worden in sommige culturen beschouwd als een held. Misschien zodra de eerste kerncentrale de lucht in gaat is er weer een held aan het lijstje toegevoegd?
Stilstaan dat mij zoiets zou kunnen gebeuren doe ik niet, maar ik besef wel dat er genoeg zieke geesten rondlopen en misschien wel dichterbij dan ik wel eens vermoed.

Het was niet mijn bedoeling, maar het begint inmiddels de kant van een politieke discussie op te gaan.
 
Wat moet ik er aan toevoegen ?
Mensen die een flatgebouw binnenvliegen met een vliegtuig worden in sommige culturen beschouwd als een held. Misschien zodra de eerste kerncentrale de lucht in gaat is er weer een held aan het lijstje toegevoegd?
Stilstaan dat mij zoiets zou kunnen gebeuren doe ik niet, maar ik besef wel dat er genoeg zieke geesten rondlopen en misschien wel dichterbij dan ik wel eens vermoed.

Het was niet mijn bedoeling, maar het begint inmiddels de kant van een politieke discussie op te gaan.

Ik zie hier niets politieks aan. Gewoon de mening over iets geven, meer is het niet. De mening geeft ook altijd iets weer over de mens erachter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan