Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik met windows 8.1 naar Google ga en ik doe bv de volgende bewerkingen:


Ik ga naar de krant bekijk de eerste blz ik ga dan naar het de sport bladzijde en nog naar een ander bv

Wil ik nu echter een vorige pagina zien dan klikte ik bij Vista op de blauwe pijl boven aan de linkerkant en dan kreeg ik de vorige blz.

Wanneer ik dat nu doe kom ik direct op HET google blad.


Hoe kan ik dat terug instellen of wat is er fout.


Alvast bedankt
 
wat bedoel je met hoe kan ik dat terug vinden ?
bedoel je dat je niet weet welke browser je gebruik?
in de IE browser zie je een tandwieltje > klik daarop en kies " over internet explorer "
je zou dan deze afbeelding moeten te zien krijgen ..
Ashampoo_Snap_2014.12.12_17h23m54s_001_.png

*het telkens opnieuw moeten inloggen kan ook met je browser instellingen te maken hebben ..omdat je vermeld ook het kruisje aangevinkt te hebben .
 
Hallo Otex

Ok het is explorer 11 die geinstalleerd is. Wat betreft de fout die optrad met die blauwe pijl is een misverstand van een van mijn huisgenoten. Die is nog niet vertrouwd met de blauwe pijl en het kruisje. Dus kunnen we vraag beschouwen als opgelost. Ik werk nu met IE 9 kan die ook naar de 11 geupdate worden
Bedankt voor de inspanning om te helpen
 
***er klopt iets niet in wat jij daar vermeld ....
je zegt eerst dat het de IE11 is die aanwezig is op je systeem ....daarna vraag je of je van de IE9 naar de IE11 kunt gaan !!
welke Windows gebruik jij dan nu !
 
En nog een vraagje wanneer ik inlog kruis ik het vakje aan ingelogd blijven toch moet ik steeds mijn ww en naam invullen

Hier wil ik even op reageren.

Zoiets kan gebeuren als je software gebruikt dat ingesteld staat om tijdens het afsluiten of opstarten van de pc bepaalde dingen opschoont of verwijderd, zoals inloggegevens.
Welk opschoon programma u geïnstalleerd heeft kan ik natuurlijk niet zien.
Loop hiervan dus de instellingen eens na.
 
Hallo Otex

Ik zelf gebruik windows vista .

mvg

In #1 schrijf je : "Wanneer ik met windows 8.1 naar Google ga"
Hier schrijf je dat je Vista gebruikt?????????????????????
In #5 schrijf je :"Ok het is explorer 11 die geinstalleerd is" en ook in #5 : "Ik werk nu met IE 9"
Wat is er nu Juist??????
 
Hallo Mik

Bedankt voor je reactie. Wat betreft die windows 8.1 is niet mijn pc die werkt met Vista maar van een huisgenoot. Ik wilde dit alleen maar aanhalen als vb. De vraag is intussen beantwoord op vista kan men geen IE 11 plaatsen

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan