Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,
Als ik nr veilige modus ga: uivoeren-msconfig dan bij scherm computer opstarten veilige modus opstarten(minimaal) aanvinken,alles ok,
maar als ik later terug naar normale modus wil ,doe ik bij opstarten in veilige modus weg,is ook nog normaal,maar in tabblad algemeen staat vinkje steeds bij selectief opstarten en kan ik niet kiezen normaal
opstarten,als ik het wel doe, dan staat bij tabblad opstarten weer terug veilige modus(minimaal) aangevinkt.
Is dit normaal?
Bij voorbaat dank
 
als je met Windows 10 werkt dan is het beter om 1 van volgende 2 methodes te gebruiken om in veilige modus op te starten :

van uit "instellingen" :


Druk op de Windows-logotoets Windows-logotoets+I op het toetsenbord om Instellingen te openen. Als dat niet werkt, selecteert u de knop Start linksonder in het scherm en selecteert u vervolgens Instellingen.
Selecteer Bijwerken en beveiliging > Herstel.


Selecteer onder Geavanceerd opstarten de optie Nu opnieuw opstarten.


Nadat uw pc opnieuw is opgestart en het scherm Kies een optie wordt weergegeven, selecteert u Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.


Nadat uw pc opnieuw is opgestart, ziet u een lijst met opties. Selecteer 4 of F4 om uw pc in de veilige modus op te starten. Of selecteer 5 of F5 voor Veilige modus met netwerk als u toegang tot internet wilt.


Vanuit het "aanmeldingsscherm" :


Start uw pc opnieuw op. Wanneer het aanmeldingsscherm wordt weergegeven, houdt u de Shift-toets ingedrukt en selecteert u tegelijk Voeding Pictogram voor aan/uit-knop > Opnieuw opstarten.
Nadat uw pc opnieuw is opgestart en het scherm Kies een optie wordt weergegeven, selecteert u Probleemoplossing > Geavanceerde opties > Opstartinstellingen > Opnieuw opstarten.


Nadat uw pc opnieuw is opgestart, ziet u een lijst met opties. Selecteer 4 of F4 om uw pc in de veilige modus op te starten. Of selecteer 5 of F5 voor Veilige modus met netwerk als u toegang tot internet wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan