Status
Niet open voor verdere reacties.
hey
problemen met mijn terugtoets op mijn smartphone,werkt niet meer,is dit optelossen of de vuilbak in.
dus toets om blz.terug te gaan.
 
Ik heb ook maar een heel eenvoudige Samsung smartphone die enkele maanden terug ook kuren begon te vertonen.
Komt ook een beetje dat ik helemaal niets met telefoons of smartphones heb.
Alles teruggezet naar de fabrieks settings en de problemen waren verholpen.
 
terug op fabrieksinstellingen gezet,niks gekort.
toets om blz.terug te gaan doed niks,licht ook niet op als je erop drukt.
 
je gaf eerder al aan dat het een namaak toestel betrof !
werkte de terug toets eerder wel ?
indien zo kan het ook gewoon defect zijn !
 
heeft altijd gewerkt.
als ik b.v op linker toets druk om instellingen te openen dan licht ook de toets om blz terug te gaan op maar dan gaat het nog niet en even vlug is ze weer zwart.
 
Vaak is het zo dat het bij die namaaktoestellen dat je 3 a 4 keer terug naar fabrieksintstellingen moet stellen voor hij daadwerkelijk helemaal in zijn fabrieksinstellingen staat. Doe dit best meteen na elkaar zonder te proberen of het al gelukt is of niet. Dus niet eerst je taal instellen en wifi en zo, nee. meteen vanals hij heropgestart is meteen opnieuw en dat 3 a 4 keer. Hopelijk heeft het dan iets uitgehaald. Die namaakdingen zijn soms heel hardnekkig.
 
Ik zelf zou zeggen namaak vuilbak in.
Je hebt gelijk hoor, je kan beter een paar tiental euro meer uitgeven voor origineel dan voor namaak iets minder te betalen. Het is al het negatieve niet waard. Ik heb het ook ondervonden, heb 2 jaar geleden een netbookje gekocht rechtstreeks in China en heb sinds dit weekend mij bij vandenborre een netbookje gekocht met garantie en het koste mij nu iets meer, maar heb wel evenveel garantie als dat mijn chinees ding mee heeft gegaan. Het voelt nu al meteen veel solider aan als dat chinese ding ook, dus heb er meteen veel meer vertrouwen in.
 
Vraag me af of die terug toets nu terug werkt of niet? Feedback is altijd meegenomen. Wij kunnen daaruit ook nog veel leren.;)
 
Als je toestel geroot is, dan kun je softwarematige buttons installeren. Navbar bijvoorbeeld.

Rooten is heel gevaarlijk voor je toestel, dus rooten is op eigen risico. Dat is inderdaad wel mogelijjk. Een vriend van mij raad mij ten stelligste af om mijn toestel die een hogere Android dan 4.2 te rooten, want hij zegt dat het te riskant is geworden om toestellen die een hogere Android hebben dan 4.2 nog te proberen te rooten. De kans dat je toestel stuk gaat is te groot om dat risico te nemen. Die vriend van mij is een devlopper, dus hij weet waarover hij spreekt en ik heb van hem leren rooten . Hij is een uber nerd van het eerste uur. Bij een recent toestel zeg ik dus doe het niet, bij een toestel op een Android onder 4.4 kan je het wel vrij veilig rooten, maar dan zit je met een ouder toestel, of met een belabberd toestel nieuw.
 
Wat een kul.
Ik heb hier een Lenovo tablet met 5.0.1 en gewoon geroot hoor.

Het enige gevaar van rooten is een bricked phone, meer niet.
En wie me niet gelooft, zoek maar eens op XDA.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan