Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo
Ik werk nu met thunderbird voor mijn e-mails maar ik moet steeds mijn ww inbrengen .
Wanneer ik start kijg ik het start pagina te zien met een rechthoekje met volgende tekst
fout met account xxxxételenet.be
daaronder :
De account xxx wordt verwerkt. wacht tot de verwerking is voltooit om berichten te verkrijgen.
Klikt ik op ok dan kom ik op postvak in.
soms krijg ik daar het bericht in een rechthoekje :
voer uw ww in voor xxx@telenet.be op pop.telenet.be en dan kan men een kruisje plaatsen in het vak wachtwoorden beheerder gebruiken om dit ww te onthouden.

Ik vind dit zeer omslachtig en ik weet niet hoe ik dit kan omzeilen. Mogelijks heb ik iets verkeerd gedaan bij de installatie maar hopelijk kunt u mij de oplossing bezorgen Alvast bedankt.

mvg(y)
 
misschien loont het wel de moeite om eens Thunderbird VOLLEDIG te verwijderen en opnieuw te installeren..
kijk eens of je uw mails en contacten kunt backuppen , aangezien je met een POP account werkt worden je mails enz op je pc opgeslagen ( bij Outlook b.v. is dit een PST bestand )...
 
Hallo Arnold

Ik ga proberen te verwijderen. Maar moet ik mogelijks speciale gegevens inbrengen.? iK heb normaal een telenet e-mail adres.
mvg

dit zijn de gegevens die je normaal moet invoeren :

inkomende mail : in.telenet.be
uitgaande mail : uit.telenet.be

je account : normaal 1 letter en 6 cijfers ( b.v. v123456 ) en je paswoord

normaal moet dit voldoende zijn , mocht het niet lukken geef een seintje dan doen we het samen , b.v. via de telefoon ?

succes,
Mvg,
Arnold.
 
HALLO
ik vind nergens de mogelijkheid om die instellingen in en uit in telenet in te brengen. Hierbij de twee scherm voorstellingen die ik krijg in bijlage.
Ik weet niet of het gelukt is. Heb geklikt ip insert image en de fotos geselecteerd maar ik zie nergens dat ze aan de mail zijn toegevoegd
mvg
 
Probleem met die mail clients van Microsoft is dat ze om de haverklap veranderen. Ik ben de tel ondertussen kwijt. Nieuwe look, nieuwe database, ... en migratie (als je geluk hebt) gaat één editie verder. En dan kom je na al die jaren trouw gebruik op een punt dat je je oude mails in die schitterende nieuwe email client van Microsoft moet krijgen met je nieuwe computer... en daar sta je dan. Want dat gaat niet. Natuurlijk zijn er dan vet betalende producten die je dit aanbieden, daar waar Microsoft de mist ingaat. Maar als gebruiker ben je toch even gekl**t.
Dit moet ik Thunderbird wel nageven. Open source dit daar rekening mee houd en Thunderbird blijft Thunderbird.
 
"zeerover" laat niets meer van zich horen blijkbaar , ik had al de tip gegeven om gewoon "Telenet Webmail" ( te gebruiken , is toch een goed opgebouwd programma waar enkele van mijn vrienden en familie mee werken en heb er nog geen klachten over gehoord...
 
Hoi
Sorry voor deze late reactie ik was niet in de mogelijkheid vroeger te antwoorden. Ook problemen met mijn pc ga waarschijnlijk een nieuwe aankopen .mogelijks kan ik over wegen om met telenet te gaan werken. Ik heb ook thunderbird verwijderd maar bij het terug installeren kreeg ik alles terug zoals ik het had verwijderd maw ik kon het niet herinstalleren.??
Toch iedereen bedankt voor de aangeboden tips
 
Ik heb ook thunderbird verwijderd maar bij het terug installeren kreeg ik alles terug zoals ik het had verwijderd m.a.w ik kon het niet herinstalleren.??

dat is nu het probleem met heel veel software onder Windows : je installeert iets , na een tijdje deinstaalleer je het via het configuratie scherm of via de uninstall van het programma zelf maar er blijft heel veel achter o.a. bepaalde instellingen op verborgen plaatsen (b.v. de map "programData)....
als je dan opnieuw installeert heb je krek dezelfde (foute) instellingen als voorheen...

ik gebruik al jaren volgende programma om software compleet te verwijderen : http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html , naar beneden scrollen op de pagina tot je de freeware versie kan downloaden...
je geeft aan welk programma je wilt verwijderen , REVO verwijdert dit en dan moet je kiezen voor "onderzoeken" , dan worden alle overgebleven zaken ook verwijderd....

Mvg,
Arnold.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan