Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand een programma om het computer/internetgebruik van kinderen in te dammen? Nu staat Timeslot een paar weken op de computer en het is alweer gekraakt. Weet iemand wel een goede oplossing?
Wanneer je Googled; TImeslot hacken komen de oplossingen zo te voorschijn.
 
Een vraag die bij me opkomt
wie is de baas in huis?

Is het een laptop? verberg de adapter dan hebben ze juist de batterijduur, ca 2 uur.
Dat kunnen ze niet hacken.

Is het windows 7, zet windows op een stick met behulp van backup software, stop de stick in je zakken.
 
Laatst bewerkt:
Timeslot

Timeslot

Een vraag die bij me opkomt
wie is de baas in huis?

Is het een laptop? verberg de adapter dan hebben ze juist de batterijduur, ca 2 uur.
Dat kunnen ze niet hacken.

Is het windows 7, zet windows op een stick met behulp van backup software, stop de stick in je zakken.

Het is windows XP op een vaste pc. Op haar laptop staat Vista en daar zit een ander soort beveiliging op. Daar zijn bepaalde tijden ingesteld. Bijv. tussen 13.00u en 14.00u.
Bij timeslot is het bijv. 2 uren per dag. (Als het niet omzeild wordt)

bedankt voor de moeite
 
Thnks

Thnks

Enkele tips op ehow hoe het correct aan te pakken zonder programma.
How to Limit Computer Time for Children | eHow.com

En 10 programma's voor de mensen die beide in ploegen werken en geen tijd hebben, maar gratis program vond ik tot nu nog niet.
Google eens naar hacks voor deze programma's.
Best free computer time limit downloads. Most popular poker variant: Texas Holdem (Limit, Pot Limit, No Limit). Quality Time lets you limit PC usage to particular times of the day.


Dank je wel, ik ga z.s.m. aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan