Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een site heb ik gebruikgemaakt van een joomla sjabloon dat ik vroeger reeds gebruikte. Maar bij de publicatie blijkt nu dat de titelbalk in Google de vroegere metatags weergeeft. Iemand een idee hoe ik dat kan oplossen. Alle metabeschrijvingen, en tags zijn immers wel veranderd. zie bijlage Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen.
 

Bijlagen

  • dirkdewaele.jpg
    dirkdewaele.jpg
    34.3 KB · Weergaven: 138
Je zal een paar dagen moeten wachten voor google bot je site weer op nieuwe afgezocht heeft.
 
Ik veronderstel dat dit uw site is ?
Wil je je vraag eens beter formuleren aub. In de broncode staan al fouten in de metatag voor de trefwoorden.
<meta name="keywords" content="schilder schilderwerken decoratie binnen buiten gipswanden zwevegem enz.......
Trefwoorden moeten gescheiden worden met een komma.
<meta name="keywords" content="schilder ,schilderwerken, decoratie, binnen, buiten, gipswanden, zwevegem, enz.......
Ik zie in de broncode ook geen metatags voor google, en hoe google en andere zoekmachines je site moeten indexeren enz......
 
OK, X-deco heeft me misleid.
Kun je eens het script van de pagina index.php toevoegen als bijlage.
 
dat dacht ik ook, maar is nu al 14 dagen zo.

<meta name="robots" content="index, nofollow" /> : Vervang deze metatag eens door
<meta name="robots" content="index, follow" />

Voeg deze metatag ook eens toe.
<meta name="robots" content="all">

Als je regelmatig veranderingen aanbrengt aan je site zou ik ook deze meta tag toevoegen.
<meta name="revisit-after" content="7 days">
Deze metatag staat voor als je wekelijks veranderingen aanbrengt aan je site. Zo weten zoekmachines dat je site om de 7 dagen moet geherindexeert worden.
De waarde 7 days mag je zelf invullen naar jouw keuze .
 
Voila dat is het hem nu, vanboven staat X-deco en het is Dewaele, copie opgestuurd via privebericht, vond geen andere manier
 
Voila dat is het hem nu, vanboven staat X-deco en het is Dewaele, copie opgestuurd via privebericht, vond geen andere manier

Dat is de paginatitel,die eigenlijk moet aangepast worden. Wat meer duidelijkheid .
<style type="text/css"></style><title>vervang hier X-deco door dirkdewaele of .......</title>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan