TMF Ambasadors verkiezingen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
tmf.jpg

Vanaf vandaag tot woensdag 9 december lanceert TMF de grote TMF Ambassador-wedstrijd.

Overtuig zoveel mogelijk vrienden, klasgenoten, familieleden, … om op mij te stemmen!
Speciaal voor ons (de TMF Ambassadors) zijn ze nog eens in onze prijzenkoffer gedoken. Het duo dat de meeste stemmen verzamelt, wordt door TMF beloond met een exclusief VIP Arrangement voor de TMF Awards 2010.

Iedereen die een stem uitbrengt maakt bovendien kans op een avondje uit met een TMF VJ of een leuk TMF StressFactor promopakket. Als dat geen reden is om iedereen op te trommelen…

Link om op mij te stemmen is: http://www.stressfactor.be/nl/24/16114/0320ninovebjpg.html


Eventjes wat info nog daarbij:
Ik heb dit vorig schooljaar in mijn school als afsluiter van mijn studies dit georganiseerd. Dit was een festival van TMF op school. Alle leerlingen mochten gratis op school dit bijwonen! Een heel jaar aan een stuk heb ik gezorgd voor de nodige centen....

Daarom dat ik dan ook TMF-Ambassador geworden ben!

Alvast bedankt!

Jullie helpen er mij echt mee, dit is een super goede cadeau mocht ik dit winnen en vooral ga ik dan samen met mijn vriendin! Ze zal nog zo blij zijn :)


(Voor meer info: http://www.stressfactor.be)
Yveske
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zal eens bij mijn schoonbroer horen. Die werkt daar. Het kan misschien zijn dat hij nog aan extra kaarten kan geraken moesten jullie niet winnen. mijn stem heb je al in ieder geval. We zullen pm doen voor de rest ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat zou heel tof zijn hoor, laat me echt iets weten!

Vedankt!

Yveske
 
mijn stem heb je ook gekregen , maar er moeten precies nog wat veel stemmen bij komen vooraleer jij de winnaar bent.
 
mijn stem heb je ook gekregen , maar er moeten precies nog wat veel stemmen bij komen vooraleer jij de winnaar bent.

Ja inderdaad, daarom dat ik aan alle wil vragen om te stemmen. Het neemt echt niet veel tijd in beslag. Ik heb gezien dat mensen al 150 keer mijn pagina bekeken hebben. Moest iedereen nu gestemt hebben dan stond ik aan de leiding :)

Of zou er een andere manier bestaan, in ieder geval alvast bedankt allemaal en stuur het door? :)

Yveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan