Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik kan dit geen jaar meer uitstellen, geen geduld daarvoor.

Zou deze samenstelling goed zijn voor een iMac, namelijk nog geen ervaring in het besturingssysteem OXS. ;)


• 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
• 320GB Serial ATA Drive
• Grafische kaart 9400M 256 DDR3
• Apple Mighty Mouse
• Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Belgisch) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
• iWork '09 voorgeïnstalleerd (Nederlandse versie)
• FileMaker Bento 2 voorgeïnstalleerd (Nederlandse versie)
• COUNTRY KIT,IMAC 20-BEL
Office 2008 voor Mac - Home en Student Edition
AppleCare Protection Plan voor iMac/eMac - Auto-enroll

Ik ben zeker geen gamer, maar doe voornamelijk tekstbewerking en wat Powerpoint bewerking en veel surfen. ;)
 
Ik kan dit geen jaar meer uitstellen, geen geduld daarvoor.

Zou deze samenstelling goed zijn voor een iMac, namelijk nog geen ervaring in het besturingssysteem OXS. ;)


• 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
• 320GB Serial ATA Drive
• Grafische kaart 9400M 256 DDR3
• Apple Mighty Mouse
• Apple Keyboard met numeriek toetsenblok (Belgisch) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
• iWork '09 voorgeïnstalleerd (Nederlandse versie)
• FileMaker Bento 2 voorgeïnstalleerd (Nederlandse versie)
• COUNTRY KIT,IMAC 20-BEL
Office 2008 voor Mac - Home en Student Edition
AppleCare Protection Plan voor iMac/eMac - Auto-enroll

Ik ben zeker geen gamer, maar doe voornamelijk tekstbewerking en wat Powerpoint bewerking en veel surfen. ;)
Je wenst Iwork 09 te installeren ( in Iwork zit Keynote waar je ongelofelijk mooie presentaties met kan maken , veel beter als met Powerpoint )en ook Bento , als je dan eveneens Open Office download ( gratis ) waarom zou je dan nog Microsoft Office for Mac aanschaffen ?
Verder zou ik er voluit voor gaan met deze Imac en wat Applecare betreft , als je problemen hebt is dit een zeer nuttige verzekering , doch ik heb nog nooit Applecare genomen en ook nog nooit nodig gehad ( ik ga nu wel hout vasthouden ) dit is dus een persoonlijke keuze als je dit wenst bij te nemen
 
Laatst bewerkt:
Toch zou ik nog wat wachten want op 8 juni is er weer worldwide voorstelling via Keynote van Apple voorzien met daarin de nieuwigheden en dat wil meestal zeggen dat je een deel van de huidige toestellen een paar dagen erna aan verminderde prijzen kan kopen .
Waarschijnlijk komt o.a. een mini-Iphone uit en een Upgrade van de Imac's
 
Toch zou ik nog wat wachten want op 8 juni is er weer worldwide voorstelling via Keynote van Apple voorzien met daarin de nieuwigheden en dat wil meestal zeggen dat je een deel van de huidige toestellen een paar dagen erna aan verminderde prijzen kan kopen .
Waarschijnlijk komt o.a. een mini-Iphone uit en een Upgrade van de Imac's

Dat is nu het probleem ik verjaar op 9 juni en ik moet maar de helft bijleggen voor mijn verjaardag, zodus eerder kopen, maar de samenstelling blijkt toch netjes te zijn zo te zien.

Enkel Office 2008 kan ik beter achterwege laten en toch beter Open Offiche in plaats te nemen. Scijnbaar zou Offiche 2008 Nogaal conflickten kunnen geven met samenwerking van iwork dat ze bij mijn in omgeving wijsmaken ?? . ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan