Status
Niet open voor verdere reacties.
Na een crash van mijn pc heb ik tot een hele reeks mappen op mijn externe harde schijf geen toegang meer.
Andere mappen op die harde schijf vormen geen probleem. De mappen waar ik geen toegang tot heb laten mij wel de inhoud zien maar ik kan er niets uit openen. Gevolg al mijn foto's en muziek zie ik wel staan maar ik kan ze niet gebruiken, ook niet als administrator. Wat nu gedaan?
 
Je externe harde schijf al eens op een andere pc aangesloten ?
 
Even via computer rechts klikken op schijf letter, beveiliging en kijken of uw volledig beheer heeft.
Is dit niet het geval zal u uzelf terug moeten instellen als eigenaar van alle mappen en submappen.
 
Ik heb toegang tot alle mappen, ik kan d einhoudvan d emappen bekijken maar ik kan niets openen in de mappen.
 
Zal schrijfbeveiliging opzitten denk ik.
Rechtsklik eens en kijk onder beveiliging.
Er zal waarschijnlijk staan 'alleen lezen'
Ik ben net mijn virtuele xp kwijt, ik kan nu net niet kijken hoe het te veranderen in xp.
 
Inderdaad, 'alleen lezen'
Als ik een bestand bv. pdf wil openen krijg ik de boodschap dat het bestand niet te vinden is ondanks dat het duidelijk zichtbaar is in de map. Ik kan mij niet herinneren dat ik de mappen beveiligd heb en weet ook niet hoe ik de beveiliging er van kan afhalen.
 
Rechts klikken en eigenschappen opvragen. Dan zie je alleen lezen staan. Bolletje weghalen en bevestigen dat dit voor alle submappen ook zo moet zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan