Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
vandaag 09/10/2015 startte ik eens de Windows 10 pro op die op mijn HDD geinstalleerd werd ..
( deze Windows 10 is verkregen door dat ik een legale Windows 8.1 licentie eerder had aangekocht om destijds een verse Windows 8.1 te installeren )
**dit is dus geen cloon van mijn huidig systeem !

wel nadat ik deze Windows 10 pro had opgestart diende ik er eerst voor te zorgen dat alles dan ook up2date was ...
dus begon ik eerst met Malwarebytes premium bij te werken ...
daarna werkte ik de Avg Internet Security 2015 bij ...
en pas daarna de Windows update's ...
er werden er zomaar 2 Windows update's aangeboden en 1 driver update voor mijn videokaart ..
er waren géén problemen en na de herstart werden er nog steeds geen problemen vastgesteld ...

wat ik echter wel bemerkte was dat alhoewel het vandaag dus 9 oktober is dat er een dus een update bij was op installatie datum 17/10/2015
(deze is dus 1 week te vroeg !)
*wie kan dit verklaren !!!

757ca18e82-Ashampoo_Snap_2015.10.09_07h55m06s_001_.png
 
als ik via programma's en onderdelen kijk naar deze update dan zie ik de datum van 09/09/2015
dus in mijn ogen kan en denk ik dus dat deze pas echt geinstalleerd werd nadat ik deze morgen de HDD opstartte zodat deze Windows bijgewerkt kon worden ....
wat ik dus bedoel is dat deze update KB3081455 pas vandaag werd geconfigureerd ....!
een andere verklaring kan ik hier niet aan geven !
 
toekomstige update werd eerder opgehaald !!!

Terug naar school om de tijden van werkwoorden aan te leren.
Toekomstige tijd > De update zal worden opgehaald
Tegenwoordige tijd : De update word opgehaald.
Verleden tijd : de update werd opgehaald .
voltooid verleden tijd : toen ik vandaag de update wou ophalen, werd hij reeds eergisteren opgehaald .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan